Gast Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Deze Leatherdos zijn gemaakt van roestvrij staal en dienen tegelijkertijd als noodgereedschap Twee schroevendraaiers, een 8mm-sleutel, zaagje, liniaaltje en hij doet zelfs dienst als muntje voor in een winkelwagen. Haarspelden komen af en toe al van pas, dus dacht ontwerper Yaacov Goldberg vast: dan maken we er maar écht gereedschap van! Je kunt de Leatherdos hier bestellen, voor zes dollar per stuk (excl. verzendkosten). http://eu.monkeybusiness.co.il/leatherdos-mini-tools-clip/?intc=Leatherdos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Ik zou hem dus voor een tiental dingen kunnen gebruiken . Met uitzondering als haarspeld want dat heb ik niet . Geert . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Hahahahahaha, wat een leuk ding. Ik ben bijna jarig...ik zou het best willen hebben maar ik kan niet in het buitenland bestellen. Mocht iemand hem wel bestellen neem dan even contact op...dan lift ik graag mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emmasam Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Wat heb ik vaak van die dingen aan moeten steken, de dompelaars van het 3 vaten systeem. En de sport was natuurlijk hoe hoog zou het kapje komen of de halve pijp. Als beide goed genoeg vast zaten, kreeg je de vlam om je oren. Leuk om weer eens zo'n ding te zien. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Deze Leatherdos zijn gemaakt van roestvrij staal en dienen tegelijkertijd als noodgereedschap Twee schroevendraaiers, een 8mm-sleutel, zaagje, liniaaltje en hij doet zelfs dienst als muntje voor in een winkelwagen. Haarspelden komen af en toe al van pas, dus dacht ontwerper Yaacov Goldberg vast: dan maken we er maar écht gereedschap van! Je kunt de Leatherdos hier bestellen, voor zes dollar per stuk (excl. verzendkosten). http://eu.monkeybusiness.co.il/leatherdos-mini-tools-clip/?intc=Leatherdos Heeft iemand ervaring met zo'n ding? Op foto's ziet het er niet zo solide uit. Krijg je hiermee een 8mm moer los die met een sleutel stevig is vastgedraaid? Of een schroef die stevig in het hout zit? Ik heb zo mijn twijfels en een kale kop ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Wat een handig dingetje! Ben alleen bang dat het niet stevig genoeg is, maar ach.. wat wil je met zo´n klein/dun ding. Maar in geval van nood denk ik best handig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Hahahahahaha, wat een leuk ding. Ik ben bijna jarig...ik zou het best willen hebben maar ik kan niet in het buitenland bestellen. Mocht iemand hem wel bestellen neem dan even contact op...dan lift ik graag mee. Ik heb 'm besteld voor je verjaardag. Kadootje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Is die 'cutter' aan de zijkant van het ding ook niet heel erg effectief in het afknippen van je eigen haar (terwijl je hem dus als haarspeld gebruikt)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Als iemand er eentje over heeft.. (of eentje extgra bestelt) doe ik graag mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Ik heb 'm besteld voor je verjaardag. Kadootje.WOW...wat leuk! Ben er stil van. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knapzak Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Een review van de haarclip https://www.youtube.com/watch?v=T9Vj9DRFnkY https://www.youtube.com/watch?v=T9Vj9DRFnkY Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Kwam deze ergens op het internet tegen. Vind 'm zelf wel lollig, maar zou ie echt zo handig zijn als ze doen voorkomen? http://eu.mnkbusiness.com/clippa-mini-tools-clip/?___store=eu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Hij werd al eerder getoond. http://preppers.nl/forum/threads/10398-Leatherdos-haarspeld-multitool?highlight=leatherdos Sinds gisteren heb ik er één. Ikzelf vind het een goede en fijne haarknip, hij schuift bv niet uit mijn gladde haren zoals vele spelden wel doen. Het platte puntje werkt als schroevendraaier, erg handig voor te los brillenpootje. De rest moet ik nog testen, voorlopig zit deze stoere knip in mijn haren. Ik vind het nl ook erg grappig om een niet zo meisjesachtige knip te hebben. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Hij werd al eerder getoond. http://preppers.nl/forum/threads/10398-Leatherdos-haarspeld-multitool?highlight=leatherdos Sinds gisteren heb ik er één. Ikzelf vind het een goede en fijne haarknip, hij schuift bv niet uit mijn gladde haren zoals vele spelden wel doen. Het platte puntje werkt als schroevendraaier, erg handig voor te los brillenpootje. De rest moet ik nog testen, voorlopig zit deze stoere knip in mijn haren. Ik vind het nl ook erg grappig om een niet zo meisjesachtige knip te hebben. Ow okee ;-) Had er niet aan gedacht om te zoeken of ie al eerder geplaatst was ;-) Jaaa precies, vind 'm ook erg stoer Waar heb jij 'm gekocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 @Alpacaatje Ik denk dat de haarknip besteld is op de site die genoemd werd in dat topic...denk ik...want ik heb deze haarknip gekregen, als verjaardagskadootje. Ik ben er erg blij mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 @Stuudje ik heb zelf heel kort haar dus valt weinig te spelden maar als je langer haar hebt is zoiets erg handig want men zal het niet snel bij je vinden , wel jammer dat men deze speld niet meer functies heeft gegeven , een kleine meetlat zoals men erop heeft aangebracht is handig en men had de opening waar de ''knip'' in zit trapeziumvormig kunnen maken zodat je verschillende moertjes er los me kunt maken of er een scherpe kant aan kunnen maken zodat je er een mesje van kunt maken en ik denk dat een creatieve geest er nog wel meer kan bedenken maar als je lang haar hebt zijn dit soort hebbedingetjes toch erg handig gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 @Stuudje maar als je lang haar hebt zijn dit soort hebbedingetjes toch erg handig gr will Ik zal er eens over nadenken Wafels.......kan niet beloven dat ik er ook eentje ga kopen, ik ben niet het type meisje dat met speltjes gaat lopen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 @Stuudje zou die haarspeld ook gebruikt kunnen worden als money clip? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 @prepass bepaalde Japanse - en Chinese meisjes gebruikte vroeger ook van die dingetjes in hun haar (soortje pennen om hun haar op te steken ) en dingetjes waren soms toch handig en vielen niet op (net zo min als hun waaiers ) Ook gewone haar spelden worden gebruikt om sloten op te maken dus dit soort ''tooltjes'' hebben denk ik toch wel een toepassing ( ik vraag me wel af hoe jij met staartjes staat , niet beledigend bedoelt hoor ) gr will 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 2 december 2014 Delen Geplaatst: 2 december 2014 Ik ben van plan om er ook 2 te gaan bestellen. Ondertussen zijn er nog 2 mensen die er graag eentje willen bestellen. Boven de 50 euro betaal je geen verzendkosten, dus als er nog meer mensen zijn die zo'n clip willen......graag ff melden voor 4 december want dan gaat mijn bestelling er uit ;-) clip kost per stuk 6 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 2 december 2014 Delen Geplaatst: 2 december 2014 Geweldig dit! Één functie staat er echter niet bij... met deze speldjes pij je zo de prepper chicks er uit ^_~ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Mocht nog iemand dit berichtje lezen, vanavond 20.00 uur ga ik bestellen, dus als je ook nog mee wilt bestellen Ik ben van plan om er ook 2 te gaan bestellen. Ondertussen zijn er nog 2 mensen die er graag eentje willen bestellen. Boven de 50 euro betaal je geen verzendkosten, dus als er nog meer mensen zijn die zo'n clip willen......graag ff melden voor 4 december want dan gaat mijn bestelling er uit ;-) clip kost per stuk 6 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knapzak Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 Er is een nieuwe nieuwe uitvoeringen te koop http://eu.mnkbusiness.com/clippa-blackfin-mini-tools-clip/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 Er is een nieuwe nieuwe uitvoeringen te koop http://eu.mnkbusiness.com/clippa-blackfin-mini-tools-clip/ Super leuk product, jammer dat hij zo belachelijk duur wist als je geen hier wilt aanbieden als winkel. Je bent veel beter af in individueel te importeren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 Ik zou bijna mijn haar laten groeien hier voor...heb ruimte zat op mijn hoofd ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.