kwakster Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Leuk bedacht, http://www.amokequipment.com/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Mooie nu nog internet verbinding erbij en ik ga ook van kamperen houden. Zal ik eens vragen of ze er eentje willen laten reviewen voor de community? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 @kwakster ziet er interessant uit , comfortabel , lichtgewicht en compact , ik zie maar 1 nadeeltje , je hebt twee bomen nodig en goedkoop is anders gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Mooie nu nog internet verbinding erbij en ik ga ook van kamperen houden. Zal ik eens vragen of ze er eentje willen laten reviewen voor de community? Dat lijkt me een strak plan. Zou mijn 125 kilo schoon aan de haak er bijvoorbeeld inpassen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Haha, zelfs aan een bierfleshouder is gedacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 hmm die is wel erg leuk ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Dat lijkt me een strak plan. Zou mijn 125 kilo schoon aan de haak er bijvoorbeeld inpassen? Als je vijf kilo afvalt wel. Maximum gewicht is 120 kilo, lees ik. Het weegt zelf 1,98 kilo zeg maar twee kilo, en kost 415 euro. Een beetje zwaar en een beetje duur. Maar ach, @Mr.Gold die kan blijven kamperen op een volgende SC is ook wel leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Als je vijf kilo afvalt wel. Maximum gewicht is 120 kilo, lees ik. Chips, dan moet ik op dieet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Wat een hipsterding dit, te zwaar en veel te duur. Weegt 1340 gram en kost $415. Best wel veel extra geld voor een flessehoudertje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
techie Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Naast de prijs en het gewicht, hoe krijg je daar op een fatsoenlijke wijze een tarp overheen? Als er een stevige regenbui en wind is, zie ik mezelf niet in zo'n hangmat zonder tarp kruipen. Leuk voor mensen met genoeg geld en altijd zonnige dagen, maar ik laat 'm liggen. Een DD Hammock Frontline hangmat i.c.m. een 3m x 3m tarp lijkt me een betere keus voor een BOB/INCH. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Mooie nu nog internet verbinding erbij en ik ga ook van kamperen houden. Zal ik eens vragen of ze er eentje willen laten reviewen voor de community? Dat lijkt mij een goed idee maar de prijs valt erg tegen vindt ik. Het gewicht daar kan ik nog mee leven... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Chips, dan moet ik op dieet. nee, juist geen chips meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.