bot mes Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Wie weet een goede onkruidverdelger waar ik niet het grondwater mee vergiftigd? Bij voorkeur een beetje een natuurlijk middel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Een schoffel? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Azijn.??? Je heb wel zon nodig, maar das nu geen probleem. Zout..?? ook zon. Maar geen wind. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 @bot mes hoe groot is het onkruid? Staat het ergens tussen, stenen of andere planten? Om hoeveel M2 gaat het? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Azijn wilde ik ook noemen. In principe bevatten de meeste onkruidverdelgers wel gif, zoals Round Up. Dat moet je met een spuit vernevelen over je onkruid wanneer het 2-3 dagen niet gaat regenen. Dan komt het dus op je planten en niet in de bodem. De planten zullen wel na een paar dagen afsterven door het gif. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
will Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Dit is ook nog een mogelijkheid zelf vind onderstaande het beste. Will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 als ik lui ben gebruik ik mijn flambe` torch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Een schoffel? Lang leve de schoffel!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Stoepjes houdt je onkruidvrij door ze elke dag te vegen. Bij groene aanslag en wat mos op een stoepje helpt het om wat wit zand/scherp zand op de stoep te doen en dat een paar dagen over de stoep heen te vegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bot mes Geplaatst: 20 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Een schoffel idd een goede maar dat werkt wat minder tussen tegels. Ik hou het op zout en azijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Als het om een stoep gaat, toen ik in Soest woonde gooiden we elke herfst wat wit bouwzand op de stoep en veegde dat uit. De winter erop laten liggen en in de lente weer eraf vegen en terug in een zak. Alle groene aanslag is verdwenen. Je zult dan nog steeds moeten krabben zo af en toe maar een hogedrukreiniger doet ook wonderen. Hier staat een onkruid middeltje op van aardappelvocht. Kan 't niet copieren - auteursrecht enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Wbt dat azijn, schoonmaakazijn is dan weer zuurder dan het spul dat je op je bord gebruikt. Geloof iets van 39 cent per liter in de supermarkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Een schoffel idd een goede maar dat werkt wat minder tussen tegels.Daar zijn dan speciale tegelkrabbertjes voor, of een oud aardappelschilmesje. Al dat zout en azijn is toch niet zo goed voor de bodem, en je vraag ging over het bodemwater schoonhouden...tja...dan wordt het toch handwerk, met krabbertje of brander. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Ik heb voor tussen de tegels deze: werkt ideaal, hoeft er niet eens voor te bukken meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Bleekwater werkt ook goed voor tussen de terras tegels . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.