beready Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Voor de mensen die dit wat lijkt. Mischien is dit wat om de tanden te kunnen blijven poetsen? http://nl.aliexpress.com/item/Disposable-dental-supplies-disposable-toothbrush-toothpaste-two-in-one-set/745556346.html Het leek mij erg handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Voor de mensen die dit wat lijkt. Mischien is dit wat om de tanden te kunnen blijven poetsen? http://nl.aliexpress.com/item/Disposable-dental-supplies-disposable-toothbrush-toothpaste-two-in-one-set/745556346.html Het leek mij erg handig. $ 23 voor een tandenborstel en een kleine tube tandpasta ? Veel te duur. Kijk eens bij je lokale DA / trekpleister / kruidvat en stel zelf samen. Voor 2 euro ben je klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 $ 23 voor een tandenborstel en een kleine tube tandpasta ? Veel te duur. Kijk eens bij je lokale DA / trekpleister / kruidvat en stel zelf samen. Voor 2 euro ben je klaar. Die 23 dollar is wel voor honderd stuks, Peerke! Ik denk niet dat je voor 23 cent een tandenborstel met tandpasta vindt bij één van de drogistenketens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Die 23 dollar is wel voor honderd stuks, Peerke! Ik denk niet dat je voor 23 cent een tandenborstel met tandpasta vindt bij één van de drogistenketens. De kleine lettertjes en cijfertjes he ! Volgens mij heb ik een leesbril nodig. 2 cent is een koopie. Maar wat moet ik met 100 stuks ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Gevonden op het internet bij Ketnet.be Hoe poets ik mijn tanden in de natuur? 1. Zoek een hazelaar en neem hiervan een takje, met de omvang van een echte tandenborstel. 2. Ontdoe het takje van zijn bast, langs 1 uiteinde. 3. Gebruik voorzichtig je kiezen om op het naakte uiteinde van het takje te knabbelen. Uiteindelijk komen de vezels van het takje los, zoals kleine haartjes. 4. Neem een brok houtskool uit je kampvuur, verbrokkel dit en smeer het op je tanden. 5. Gebruik je zelfgemaakte tandenborstel om je tanden te poetsen. 6. Spoel je mond met water. Je tanden zullen opnieuw blinken. Tis te proberen! Zelf heb ik het nooit gedaan, ik ga het wel proberen alleen wel zonder houtskool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchPointOfView Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Komt chemische troep van die tandenborstels af. wil ik zeker niet long term gebruiken. @calimero als je het zonder houtskool doet helpt het ook niet veel... waarom zonder doen? houtskool werkt hartstikke goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 bij de action een hele tube tanpasta en 3 tandenborstels voor 1,60 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beready Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2014 Ja wat en of er vreemde chemische troep in zit weet ik ook niet, maar wel een goedkoop alternatief voor de "normale" tandenborstel en tube. Hoe het met houtskool en natuur producten werkt vraag ik me ook wel af, wel leuk om is te proberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Je zou moeten kunnen uitvinden of er bpa in zit of niet. Zo ja, dan zou ik 'm alleen wegwerpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Neem een kunstgebit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Maar dan twee... We zijn preppers of niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beready Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2014 Ja ik zal het eens opzoeken. En een kunstgebit zal ook een idee zijn ja haha! Hup in een bakkie steradent! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Ook een kunstgebit moet gepoetst worden . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Ja ik zal het eens opzoeken. En een kunstgebit zal ook een idee zijn ja haha! Hup in een bakkie steradent! En uitwisselbaar als het moet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Bij de meeste beugeltandartsen liggen tandenborstels met tand pasta in verwerkt vraag waar hun ze vandaan hebben geen geklooi met tandpasta Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AletaAparato Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Bij de action verkopen ze ook de colgate wisp tandenborstels, hier zit aan de ene kant een tandenstoker maar die is daar veel te zacht voor en aan de andere kant een klein borsteltje waar de tandpasta al in verwerkt zit. Een pakketje van 4 borsteltjes was dacht ik zo rond de 80 cent maar weet het niet meer zeker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Als je in een crisis door je tandpasta heen bent, kun je je mond ook spoelen met (opgeloste) baking soda. Zowel hier als op internet valt daar veel over te lezen. Het neutraliseert het zuur waarmee tandsteen wordt gevormd. En je kunt er nog ongelooflijk veel andere dingen mee doen, zoals brood bakken, schoonmaken etc. etc. etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Je kunt ook aan je tandarts een tandenborstel en kleine tubes tandpasta vragen. Hij krijgt ze vaak van vertegenwoordigers. Gewoon elke keer wat vragen en opsparen voor in je BOB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beready Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2014 Haha ja alleen uitwisselen gaat nog een uitdaging worden denk ik, mischien een universeel gebitje dan? @FincaInSpanje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beready Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2014 Leuk dat je het zegt, ik heb een kleine voorraad van dit soort tandenborstels liggen, deze kan ik verkrijgen via werk. @lucifer Oke dat word is kijken dan, ziet er leuk uit haha @AletaAparato Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.