DutchPointOfView Geplaatst: 18 april 2014 Delen Geplaatst: 18 april 2014 1 EURO bij de Blokker Heb even een video gemaakt zodat je het even kunt zien voordat je erheen reist :-) FLASHLIGHT - EMERGENCY FLASHER - DETACHABLE WHISTLE Ze hebben trouwens ook een poncho liggen voor een euro https://www.youtube.com/watch?v=jTVlVvR1b4g Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 18 april 2014 Delen Geplaatst: 18 april 2014 He, leuk,...daar kunnen kinderen ook leuk Starwarsje mee spelen Gaat dat ding op batterijen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchPointOfView Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2014 He, leuk,...daar kunnen kinderen ook leuk Starwarsje mee spelen Gaat dat ding op batterijen? Ja er gaan 3 platte in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 18 april 2014 Delen Geplaatst: 18 april 2014 StarWars niet voor kinderen het is. Jedi is niet jij kopen licht zwaard. Jij bent of jij niet bent. Doen of niet doen, dat de vraag is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 18 april 2014 Delen Geplaatst: 18 april 2014 Geinig dingetje ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 18 april 2014 Delen Geplaatst: 18 april 2014 ik heb vorig jaar ook zoiets gekocht dan wel zonder fluitje , is zeker geen topkwaliteit , maar handig om iets te markeren( of om als extra in de auto te gooien ) gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 18 april 2014 Delen Geplaatst: 18 april 2014 Ik vind het een goed ding voor kinderen in hun BOB-tasjes. Voor een euro, geen geld, en geen rare chemische middelen zoals met die staafjes(die kunnen onderzoekende kinderen openknippen tenslotte) maar gewoon een lampje. In nood wel bruikbaar dus toch "écht". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchPointOfView Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2014 ik heb vorig jaar ook zoiets gekocht dan wel zonder fluitje , is zeker geen topkwaliteit , maar handig om iets te markeren( of om als extra in de auto te gooien ) gr will Yep het weegt amper wat, dus stop er 2 in mn BOB, en heb een hele zooi van die dingen thuis liggen, zulk wegwerp spul kan best handig zijn in kwantiteit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 19 april 2014 Delen Geplaatst: 19 april 2014 StarWars niet voor kinderen het is. Jedi is niet jij kopen licht zwaard. Jij bent of jij niet bent. Doen of niet doen, dat de vraag is. KS, je bedoelt: Buying a lightsaber to become a jedi is not. Jedi or or not, you are. Hmmmmm... Thnx to: http://www.yodaspeak.co.uk/index.php p.s., wanneer wordt dat ding nou eens echt uitgevonden, ik zou mijn rechterhand afhakken voor een lightsaber!!! (wel een knal roze) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 19 april 2014 Delen Geplaatst: 19 april 2014 Ik vind het een goed ding voor kinderen in hun BOB-tasjes. Voor een euro, geen geld, en geen rare chemische middelen zoals met die staafjes(die kunnen onderzoekende kinderen openknippen tenslotte) maar gewoon een lampje. In nood wel bruikbaar dus toch "écht". Greener verwijderd snel de tritium markers van de kids hun rugzakken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 april 2014 Delen Geplaatst: 19 april 2014 Wat is het type batterij. Zijn dat die kleine knoop cellen die snel leeglopen ook als je ze niet gebruikt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 19 april 2014 Delen Geplaatst: 19 april 2014 komen in de buurt qua look En inderdaad, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.