Ga naar inhoud
GENEGEERD

Evanix Giant and Speed volautomatische luchtdrukgeweren


TyrionLannister

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

http://airgunpelletmaker.weebly.com/

 

Zoiets zou je moeten hebben. Is vast wel dichterbij verkrijgbaar ook. Zo niet dan kan het voor een technisch onderlegd iemand (ik dus niet) nooit zo heel moeilijk zijn om inelkaar te sleutelen.

Ik heb jaren terug een grote mazzel gehad met een aantal gecombineerde aanbiedingen en heb nog pellets zat. Helemaal aangezien er nu niet mee geschoten wordt, dus ze liggen mij er best. Half jaartje terug nog eens even wat doosjes gecontroleert, zien er nog steeds mooi uit.

 

Edit: @lewieke was me net voor :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

die eerste is voor .22 vuur 44grain is veelste zwaar voor een gemiddelde knikloop

de 2e zou wat kunnen zijn, al zou een enkelvoudige mal genoeg zijn

 

Klopt die .22 vuur kopjes van 44 grain ga jij alleen schieten met een persluchtbuks die daar voor ontworpen is. Zo'n buks moet minimaal 200 joule in de schaal leggen. Daarnaast valt het hebben van dit soort kopjes onder de WWM ook al schrijf je er bij dat het puur voor lucht gebruik is. Daar trapt de officier van Justitie niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt die .22 vuur kopjes van 44 grain ga jij alleen schieten met een persluchtbuks die daar voor ontworpen is. Zo'n buks moet minimaal 200 joule in de schaal leggen. Daarnaast valt het hebben van dit soort kopjes onder de WWM ook al schrijf je er bij dat het puur voor lucht gebruik is. Daar trapt de officier van Justitie niet in.

 

Serieus? Dus als je een stukje lood in een bepaalde vorm giet is dat ook alweer niet toegestaan? Wat voor een land is dit toch eigenlijk geworden -.-

Link naar reactie
Delen op andere sites

die eerste is voor .22 vuur 44grain is veelste zwaar voor een gemiddelde knikloop

de 2e zou wat kunnen zijn, al zou een enkelvoudige mal genoeg zijn

 

Zelf even googlen kan veel van je problemen oplossen. Het was een voorbeeldje van wat er beschikbaar is. Je kijkt best even met de zoekwoorden 'mould' of 'die'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het wel bij een knikloopje.

Deze stoppen ieder zwijn bij een goed geplaatst schot tot 40m.

Gamo hunter extreme 6.35mm

Hatsan 135 6.35mm (vortex)

Hatsan 125 sniper 6.35mm (vortex)

 

En met de buksen kun je veel gerichter schieten dan een jachtgeweer.

 

A ik vermoed dat je een zwijn vooral boos maakt op 40m

B jachtgeweren? hagel? kogel? geloof nooit dat een knikloopje strakker schiet dan een echt jachtgeweer

 

 

 

 

C MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

A ik vermoed dat je een zwijn vooral boos maakt op 40m

B jachtgeweren? hagel? kogel? geloof nooit dat een knikloopje strakker schiet dan een echt jachtgeweer

 

 

 

 

C MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

 

Veel zwijnen lopen rond in groepjes. Papa zwijn voorop, moeder erachter en de kids hobbelen ook vrolijk mee. Die wil je niet graag boos achter je aan hebben, dat overleef je niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan schiet ik wel vanuit een boom.

Het gezin zal toch moeten eten:)

 

 

En de kruisboog gaat natuurlijk ook mee;)

 

dat is niet de 40m die jij beweert en als ik de filmpjes zie een zeer ervaren jager .

tenzij jij dat ook bent is het een levensgevaarlijk idee

je gezin zal toch moeten eten dat klopt zonder meer

dus zou ik je aanraden om een betrouwbaardere manier te vinden dan dit want als het fout gaat en jij komt niet terug word het voor het eten zorgen nog moeilijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, als je niet perfect de anatomie van een zwijn kent en exact weet waar je moet schieten, schiet je beter in je eigen voet, dat zal minder pijn doen dan dat je wordt open gereten door een gewond wild zwijn.

Deze kerel laat zien dat het idd mogelijk is om een wild zwijn(tje) te doden met een knikloop .25, zoals het ook mogelijk is om met een F1 scherpe tijden neer te zetten op circuit, jammer genoeg enkel te doen door een select begaafd groepje pro's...

Als je echt van plan bent om na een shtf zwijnen op het menu te zetten, dan is een pcp het minimum, meer kracht, makkelijker om mee te schieten, veel sneller opvolgschot mogelijk (indien je multi-shot kiest) uiteraard ook duurder, maar je moet er wat voor over hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...