Stuudje Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Nu de tweede nog Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Haha volgens mij wel @Stuudje zou ik het toevallig ook zijn ??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Zo te zien ben jij de tweede @Vempain Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Zo te zien ben jij de tweede @Vempain wauw wat leuk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 @Stuudje en @Vempain Gefeliciteerd dames. Als jullie me een pm sturen kan ik het afhandelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 12 dagen na de start van de actie zijn de zaden bij me aangekomen (de derde ontvanger). Omdat het zo wat lang duurt voor alle zakjes op de plaats van bestemming zijn maak ik er twee enveloppen van. Dus de eerste twee mensen die om 21:00 reageren krijgen een envelop. Zat eigenlijk ook al met dat idee . Om dat er maar twee adressen op een week gingen . Zo duurt het acht weken voor het rond is . En dan wordt het al laat om tomaten te zaaien . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Helaas weer te laat ben bang dat het me niet gaat lukken om een keer optijd te reageren :-( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 28 maart 2014 Delen Geplaatst: 28 maart 2014 Vandaag de zaden in de bus gevonden. Nu zo snel mogelijk versturen naar de volgende gelukkige. Om iedereen een beetje de kans te geven is degene die als eerste na 4 uur in de ochtend reageerd de volgende. Ik ga er alleen niet voor wakker blijven en zie ik het vanzelf morgenochtend vroeg wie het is 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 28 maart 2014 Delen Geplaatst: 28 maart 2014 De derde die reageert (de derde reactie dus)....krijgt de zaden die bij mij binnengekomen zijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 28 maart 2014 Delen Geplaatst: 28 maart 2014 @tijgertje19 vannacht je wekker zetten? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 maart 2014 Delen Geplaatst: 28 maart 2014 De derde reactie @Stuudje, dan ben ik reactie 2 zeker? Maakt voor mij niet uit, 'k heb gelukkig al. Anders komen reactie 1 en 2 natuurlijk nooit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 28 maart 2014 Delen Geplaatst: 28 maart 2014 nu is de vraag of de gene die nu reageerd als derde het ook word en niet de gene die vanacht als derde reageerd hahahahah 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Dat valt me nu tegen. Er is niemand om vier uur opgestaan! Wateen langslapers. Wie o wie is de eerste die zaad wil? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Ja, jammer. Dan maar wachten op de vroege vogels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Nou dan reageer ik nu maar hahaha ben ik nog optijd :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Ik was zelf wel om 4 uur wakker om te zien wie er reageerde, maar denk dat een hoop mensen deze over het hoofd hebben gezien dus wacht nog even af wie de eerste is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Volgens mij ben ik de eerste vampain :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Gefeliciteerd @tijgertje19 als je een pm met je adres stuurd gooi ik hem over een kwartier in de brievenbus als ik boodschappen ga doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Durft nu niemand als 2e te reageren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Wel als derde. .. ik hoop dat ik een keer op tijd ben.... Verstuurd vanaf mijn GT-S5310 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 @sunnysuzanna, je had toch ook interresse in de heirloom tomaten zaden Edit: zie dat je op dezelfde tijd gereageerd hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Of heey. Lees ik dat goed dat tweede en derde reactie ook zaadjes krijgen? ?? Dat zou fantastisch zijn! !! Verstuurd vanaf mijn GT-S5310 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Ik wil zaad!! Geen idee hoeveelste reactie deze telt maar ik ben het overzicht ff kwijt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Of heey. Lees ik dat goed dat tweede en derde reactie ook zaadjes krijgen? ?? Dat zou fantastisch zijn! !! Verstuurd vanaf mijn GT-S5310 met Tapatalk Ja je bent Tapatalk de derde..net als verstuurd vanaf mijn tweede Stuur maar een GT-S5310 PB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 29 maart 2014 Delen Geplaatst: 29 maart 2014 Joepieeeeeeeee! !! Rondedansje huppeldepup. Pb komt er aan! Verstuurd vanaf mijn GT-S5310 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.