Gast ghostwhiper Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 vandaag even een dagje in het bos geweest. moest de kleinere en handzamere tarp die ik recent heb aangeschaft nog even testen. na gedane arbeid maar even wat water gekookt voor een cup noodles en een kop koffie toen shtf en snel de boel opgeruimd en het paracord weer tot armband geknoopt en naar de auto toe. al met al een km of 10 gelopen zonder een enkel probleem met de rugzak alleen is de rugzak net te klein. had alleen mijn slaapzak en matje niet bij me verder had ik het meeste wel mee. achteraf alle sporen uitgewist en een kleine 5 km terug naar de auto en dat ging behoorlijk snel aangezien ik zin in een peuk had:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Een echte badass eet geen noodles. Die vangt gewoon een beer met zijn blote handen die hij dan boven het vuur hangt... Een beetje teleur gesteld in je avontuurtje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Van Unox nog wel. Had je ook een Heineken bij ? Dat heet in Vlaanderen een SHTF. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Een echte badass eet geen noodles. Die vangt gewoon een beer met zijn blote handen die hij dan boven het vuur hangt... Een beetje teleur gesteld in je avontuurtje. Okay @Harmen Stap, dit houdt dus in dat we binnen nu en één week een fotoverslag van jouw avontuur gaan zien alhier? Put your money where your mouth is... Oh, en ik wil wel beren op de foto's zien, niet op de weg, maar in het bos, boven een vuur... Succes! Wel eerst aan je moeder vragen of het mag natuurlijk X, JB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Heb je hem wel echt getest !? Donderdag avond regende het, dus ik mijn broer gebeld of we een poncho test avond wilde doen. Ik had er een gekocht in Harderwijk een tijd gelden, hij van de week in Noord-Hollands ergens !? 20:30 afgesproken in Hulshort, alwaar we eerst een kop koffie bij een kennis zouden doen. Die avond aan gekomen nog een 10 minuten in de auto gewacht en toen maar bij mijn kennis binnen gelopen. 2 bakken koffie later nog geen broer. Even in de schuur een projectje gekeken en nog wat gebabbeld tot het na 10e was. Ik denk ik bel ff, zegt mijn broer: "ben al weer thuis, was gaan lopen om 18:30, maar een uur later was ik nat tot op het bot"... Ben benieuwd of de mijne wel water dicht is. Zal ik hem testen onder de douche Hij hangt mooi die poncho, maar "test" hem nog even !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Okay @Harmen Stap, dit houdt dus in dat we binnen nu en één week een fotoverslag van jouw avontuur gaan zien alhier? Put your money where your mouth is... Oh, en ik wil wel beren op de foto's zien, niet op de weg, maar in het bos, boven een vuur... Succes! Wel eerst aan je moeder vragen of het mag natuurlijk X, JB Is goed. Jij mag de vacht wel hebben. Kan je een mooie muts van maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Heb hem al als poncho getest en hij is droog En Harmen je mag geen beren vangen in Nederland dat is stropen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 @ghostwhiper Wel knap dat je die bracelet weer terug kan knopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Okay @Harmen Stap, dit houdt dus in dat we binnen nu en één week een fotoverslag van jouw avontuur gaan zien alhier? Put your money where your mouth is... Oh, en ik wil wel beren op de foto's zien, niet op de weg, maar in het bos, boven een vuur... Succes! Wel eerst aan je moeder vragen of het mag natuurlijk X, JB Harmen, het jochie, heeft wel vaker troll antwoorden gegeven. Geloof niet dat ik hem serieus kan nemen.... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Dat zijn de beertjes, nu nog even een vuurvaste hand kweken... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 @ghostwhiper Wel knap dat je die bracelet weer terug kan knopen. Misschien ken je het al, maar google eens op "tying it all together". Voor wat je met paracord voor armbandjes en meer kan knopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 @ghostwhiper Wel knap dat je die bracelet weer terug kan knopen. "De" man die het over beren heeft enzo.....en het wel knap vind dat iemand een armband van paracord kan knopen...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Harmen, het jochie, heeft wel vaker troll antwoorden gegeven. Geloof niet dat ik hem serieus kan nemen.... Aangenaam. Wat is er mis met jou? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Is goed. Jij mag de vacht wel hebben. Kan je een mooie muts van maken. Nee, hou jij hem maar. Zal nog een tijdje duren vooraleer jij met een andere muts mag spelen. Het is je gegund! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Ach, als zeventienjarige mag je nog wel eens een blunder begaan...van je fouten leer je tenslotte. Als dat blunderen maar doorgaat als je volwassen bent, is er een probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Aangenaam. Wat is er mis met jou?[/QUOT Helemaal niets. Maar geloof dat ik vandaag las is een post dat je het allemaal niet zo kon boeien.. Tezaam met deze post geloof ik niet dat ik jou vanaf nu al te serieus ga nemen. Hou niet zo van trolls. Doei: Harmen Stap. Diazepam out. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Nee, hou jij hem maar. Zal nog een tijdje duren vooraleer jij met een andere muts mag spelen. Het is je gegund! Keyword hier is : spelen........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Hmm... Blijkbaar is mijn goedbedoelde grapje in het verkeerde keelgat geschoten bij sommige mensen. Tja... Dat zegt meer over hun dan over mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 @Johnny BravoNL Mocht je interesse hebben, heb nog wat restjes van de vorige beer in de vriezer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Aangenaam. Wat is er mis met jou?[/QUOT Helemaal niets. Maar geloof dat ik vandaag las is een post dat je het allemaal niet zo kon boeien.. Tezaam met deze post geloof ik niet dat ik jou vanaf nu al te serieus ga nemen. Hou niet zo van trolls. Doei: Harmen Stap. Diazepam out. Ach negeer knop is er voor een reden. De eerste keer dat ik hem zal gebruiken. Doei 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Hmm... Blijkbaar is mijn goedbedoelde grapje in het verkeerde keelgat geschoten bij sommige mensen. Tja... Dat zegt meer over hun dan over mij. Nee, dat zegt eigenlijk enkel wat over je belabberde gevoel voor humor... Maar ach, ik maak ook wel eens een slechte grap Harmen! Fijne avond. JB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 @Johnny BravoNL Mocht je interesse hebben, heb nog wat restjes van de vorige beer in de vriezer Ik zit hier gewoon te watertanden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Ik zit hier gewoon te watertanden! Ik watertand met je mee, zeker gezien de PM die ik krijg van "vriend" Harmen Bring it on......... Raadseltje: wie is de grootste TROLL? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Leuk zo'n wedstrijdje ver pissen Is er een mod die de onzin er uit kan filteren online? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 @ghostwhiper. Leuke dag! Met of zonder noodels! Beter een dag in het bos dan de hele dag naar je pc staren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.