Loesje1980 Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 kijktip, waarschijnlijk straks ook terug te zien op uitzendinggemist ze filmen oa op een soort beurs (milipol)waar allerlei "veiligheidsdingen" worden verkocht ( vingerafdruk op afstand , camerasystemen die mensen sorteren en indelen enzo) voor velen misschien bekende kost maar ik vond het toch nog wel scary om te zien hoeveel ze nu al kunnen en welk toekomst beeld er wordt geschetst. ( kan het niet zo goed uitleggen maar je krijgt een kleurtje, groen, oranje of rood en de kleur bepaalt hoe makkelijk je internationaal kunt reizen) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Ik zal straks (of later) even op http://www.uitzendinggemist kijken. Tnx! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Wederom een top-uitzending van de VPRO. Als je dan dit hebt zitten kijken dan valt het niveau van overige programma's altijd zo vies tegen. Snel de TV weer uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Ik heb hem opgenomen, 'k zag hem al staan in de gids aan 't begin van de avond. Tegenlicht, Zembla en zo nog een paar is tenminste TV die nog wat te bieden heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 ....... je krijgt een kleurtje, groen, oranje of rood en de kleur bepaalt hoe makkelijk je internationaal kunt reizen) Hm, krijg ik een kleurtje van ..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Focking scary uitzending! Bevestigt wederom wat we allang weten en wat we zeker niet zouden moeten willen ... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1396347 vanmiddag ga ik eens kijken, gisteren geen tijd voor gehad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hhpp Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Gezien. Wat mij toch wel erg deed nadenken is dat dus ook verkeerscamera's gebruikt kunnen worden voor gezichtsherkenning. Ik wil helemaal niet dat één of andere "dienst" weet waar ik heen ga. Nou heb ik ooit ergens gelezen over iets reflecterends zodat ik geloof je nummerbord niet gelezen kan worden of je gezicht gezien, maar mijn geheugen laat me dramatisch in de steek. Weten jullie of hier iets tegen te doen is met bijvoorbeeld folie of zoiets? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 even zien, vandaag de Knock-out lens want ik ga voor geel op schiphol! [ATTACH=CONFIG]8261[/ATTACH] camera's bij de pinautomaat, gemeentegrens, vele dashcams , elke 200 meter op de snelweg, elke stadsbus, elk plein in de stad, elk station, overal is m'n mobiel te traceren, m'n IP en dus m'n huis is op google maps in streetview te vinden, steeds meer drone's , en m'n bankpas laat ook een spoor van betalingen achter bij de bank... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 even zien, vandaag de Knock-out lens want ik ga voor geel op schiphol! [ATTACH=CONFIG]8261[/ATTACH] camera's bij de pinautomaat, gemeentegrens, vele dashcams , elke 200 meter op de snelweg, elke stadsbus, elk plein in de stad, elk station, overal is m'n mobiel te traceren, m'n IP en dus m'n huis is op google maps in streetview te vinden, steeds meer drone's , en m'n bankpas laat ook een spoor van betalingen achter bij de bank... die "Red-Hot" moet je wel mee uitkijken, als je dan een prepper tegenkomt heb je een mes in je hoofd zitten omdat ze denken dat je een zombie bent ontopic: over 10min ga ik kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.