Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nu op tv, tegenlicht van de vpro over veiligheid


Loesje1980

Aanbevolen berichten

kijktip, waarschijnlijk straks ook terug te zien op uitzendinggemist

 

ze filmen oa op een soort beurs (milipol)waar allerlei "veiligheidsdingen" worden verkocht ( vingerafdruk op afstand , camerasystemen die mensen sorteren en indelen enzo)

voor velen misschien bekende kost maar ik vond het toch nog wel scary om te zien hoeveel ze nu al kunnen en welk toekomst beeld er wordt geschetst. ( kan het niet zo goed uitleggen maar je krijgt een kleurtje, groen, oranje of rood en de kleur bepaalt hoe makkelijk je internationaal kunt reizen)

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Gezien. Wat mij toch wel erg deed nadenken is dat dus ook verkeerscamera's gebruikt kunnen worden voor gezichtsherkenning. Ik wil helemaal niet dat één of andere "dienst" weet waar ik heen ga. Nou heb ik ooit ergens gelezen over iets reflecterends zodat ik geloof je nummerbord niet gelezen kan worden of je gezicht gezien, maar mijn geheugen laat me dramatisch in de steek. Weten jullie of hier iets tegen te doen is met bijvoorbeeld folie of zoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

even zien, vandaag de Knock-out lens ;) want ik ga voor geel op schiphol! :p

 

[ATTACH=CONFIG]8261[/ATTACH]

 

camera's bij de pinautomaat, gemeentegrens, vele dashcams , elke 200 meter op de snelweg, elke stadsbus, elk plein in de stad, elk station, overal is m'n mobiel te traceren, m'n IP en dus m'n huis is op google maps in streetview te vinden, steeds meer drone's , en m'n bankpas laat ook een spoor van betalingen achter bij de bank...

Link naar reactie
Delen op andere sites

even zien, vandaag de Knock-out lens ;) want ik ga voor geel op schiphol! :p

 

[ATTACH=CONFIG]8261[/ATTACH]

 

camera's bij de pinautomaat, gemeentegrens, vele dashcams , elke 200 meter op de snelweg, elke stadsbus, elk plein in de stad, elk station, overal is m'n mobiel te traceren, m'n IP en dus m'n huis is op google maps in streetview te vinden, steeds meer drone's , en m'n bankpas laat ook een spoor van betalingen achter bij de bank...

die "Red-Hot" moet je wel mee uitkijken, als je dan een prepper tegenkomt heb je een mes in je hoofd zitten omdat ze denken dat je een zombie bent :)

 

 

ontopic: over 10min ga ik kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...