Tanfana Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 Link: http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/kamperen-toebehoren/m766372300-9x-adventure-food-5x-energie-drink-poeder.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr Iemand bied 9x adventure food en 5x energiedrank/ poeder aan op marktplaats. Volg de bovenstaande link Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 lijkt wel een prepper, veel in de verkoop en je mag met puur zilver betalen als optie hoewel een prepper natuurlijk niet het eten zou verkopen. kom je gelijk bij het punt dat ik nooit eten of etenswaren zou kopen via marktplaats. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 lijkt wel een prepper, veel in de verkoop en je mag met puur zilver betalen als optie hoewel een prepper natuurlijk niet het eten zou verkopen. kom je gelijk bij het punt dat ik nooit eten of etenswaren zou kopen via marktplaats. Ik ook niet in verband de verval datum . Of als die vermeld staat . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 Staat THT in 15/16, heb alleen geen idee waar hij ze vandaan heeft, normaal zijn die zakken groen. Edit: De enige die ik kan vinden is de vegetarische groenteschotel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lonewalker Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 zou het van een prepper zijn? hmm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Emile *********** ** jaar ******hout. Werkzoekend daar hij net terug is gekomen uit ****. Is geen prepper En anders is het een prepper die niet van opsec houd Modbreak: aangepast, weliswaar staan al deze gegevens gewoon op MP, maar daar heeft hij er controle over, en hier niet, dus vandaar geanonimiseerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 @666Viper666 zou je je post willen aanpassen. Iemand zin gegevens op een rij zetten op een openbaar forum zou men juist hier ethisch beter over moeten weten toch? Edit: inmiddels aangepast door MOD, niet meer nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Heb zo zijn aanbod aan goederen eens bekeken, het lijkt mij dat hij enorm om geld verlegen zit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Heb zo zijn aanbod aan goederen eens bekeken, het lijkt mij dat hij enorm om geld verlegen zit... Daar lijkt het inderdaad wel op ja, maar voor 40 euro 9x 2 persoonsmaaltijden + 5 keer energy drank is echt geen geld. Help die man uit de brand en maak jezelf blij zou ik zeggen ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.