Ronin Kogaratsu Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 Brinta...... Ik heb een jeugdtrauma aan dit product over gehouden. De gedachte aan die lauwe slijmerige brij met de weeë geur van ontbinding alleen al doet me kokhalzen. Chapeau voor degenen die dit kleutervoer wel dagelijks door hun strot krijgen maar ik sla met graagte over. Bah viiiiiiieeeeeeeeeees:) Idd ik ervaar brinta ook echt als smerig, de 7 granen ontbijt van de aldi is daarentegen wel te eten vind ik. [ATTACH=CONFIG]7267[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 Idd ik ervaar brinta ook echt als smerig, de 7 granen ontbijt van de aldi is daarentegen wel te eten vind ik. Da's wel apart als je weet dat er in brinta alleen volkorenmeel en zout in zit. Ah, zie het al in die van de Aldi zit ook rijst en mais en nog wat andere dingen. Dat zal de smaak wel anders maken ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 Da's wel apart als je weet dat er in brinta alleen volkorenmeel en zout in zit. Ah, zie het al in die van de Aldi zit ook rijst en mais en nog wat andere dingen. Dat zal de smaak wel anders maken ja. Probeer het maar eens.. Die 7 granen Die brinta, als je die een kwartier laat staan kan je een muur mee voegen:) De structuur is veel fijner van die 7 granen, ook door je shake mocht je die nemen ochtends Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
odessa1944 Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 snap het wel, ik vond vroeger brinta ook niet te eten. bambix lustte ik weer wel. odessa1944 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 Probeer het maar eens.. Die 7 granen Die brinta, als je die een kwartier laat staan kan je een muur mee voegen:) De structuur is veel fijner van die 7 granen, ook door je shake mocht je die nemen ochtends Heb hem wel eens op. Tegenwoordig heb ik fijngemalen havermout. 40 gram van dat spul, 30 gram melkpoeder en 30 gram eiwitpoeder. Ontbijt in 2 minuten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 ben ik de enigste die het liefste warm ontbijt? (dan heb ik de hele dag wat aan die maaltijd) Als ontbijt eet ik alles warm of koud . Met uitzondering van kaas dat eet ik sowieso niet . Ik heb geen probleem om een patatje oorlog naar binnen te werken en een frikandel speciaal voor ontbijt . Maar een bord pap gaat er ook in . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 Brinta...... Ik heb een jeugdtrauma aan dit product over gehouden. De gedachte aan die lauwe slijmerige brij met de weeë geur van ontbinding alleen al doet me kokhalzen. Chapeau voor degenen die dit kleutervoer wel dagelijks door hun strot krijgen maar ik sla met graagte over. Bah viiiiiiieeeeeeeeeees:) kleutervoer ? ik weigerde als kind die zooi ook al te eten en mijn dochter heeft het nooit voor haar neus gehad Ja ik deel je mening gatver Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nano Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 Ik geloof dat ik t eerst mr eens ga testen vr ik t prep.....whaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 Ik geloof dat ik t eerst mr eens ga testen vr ik t prep.....whaha Dat moet je altijd doen. Heb je 200 kilo liggen lust je het niet. Kun je het mss gebruiken als ruilmiddel maar dat is het dan wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 3 januari 2014 Delen Geplaatst: 3 januari 2014 Ik heb brinta in huis, het voordeel is dat je snel vrij veel kan eten zonder te moeten kauwen, het goedkoop is en gemakkelijk verteert. De rest zijn enkel nadelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 4 januari 2014 Delen Geplaatst: 4 januari 2014 Ik zat even te denken als de pleuris uitbreekt om wat Brinta en Havermout in te slaan. Dit ter vervanging van een Brood maaltijd. In principe kun je pap lang bewaren en zodra ik een levende melkfabriek heb dan is het makkelijk te fabriceren. Daarnaast zitten er heel veel volkoren vezels in pap. Zijn er meer preppers die pap op voorraad hebben? Goed idee om brinta te preppen kun je ook los opeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 4 januari 2014 Delen Geplaatst: 4 januari 2014 Ik deed vroeger een vrachtwagenlading suiker in mijn Brinta... dan was het wel lekker. Maar ik heb liever zo'n vet Engels ontbijt met worstjes enzo... heerlijk, alleen lastig te preppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 4 januari 2014 Delen Geplaatst: 4 januari 2014 Hete melk met havermout (Quakers) geeft meer bodem dan brinta (hoewel ik groot ben gekomen met brina...). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.