Ga naar inhoud
GENEGEERD

De tijd van antibiotica is over


Aanbevolen berichten

Lees eens op je gemakkie terug, @AWOL, en bemerk de voorkeur voor aankondigingen van ellende, rampspoed en ander onheil. Recht evenredig met deze voorkeur is het aankondigen van wonderen, wondermiddelen en andere sacrale gebeurtenissen die het leven van ons, prepperts, mogelijkerwijs kunnen verlichten.

 

Dezelfde lui die de mainstreammedia intens verachten en wantrouwen, gaan op in wat er ook maar via wazige bronnen verspreid wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Lees eens op je gemakkie terug, @AWOL, en bemerk de voorkeur voor aankondigingen van ellende, rampspoed en ander onheil. Recht evenredig met deze voorkeur is het aankondigen van wonderen, wondermiddelen en andere sacrale gebeurtenissen die het leven van ons, prepperts, mogelijkerwijs kunnen verlichten.

 

Dezelfde lui die de mainstreammedia intens verachten en wantrouwen, gaan op in wat er ook maar via wazige bronnen verspreid wordt.

 

Helemaal mee eens, zeg dat dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem bij het ontstaan van ziekten is vaak de zoetstofwisseling; de verzuring van het lichaam. Iedere kwaal en iedere pijn is een signaal van het lichaam dat het tekort kompt.

 

Modderbaden brengen sinds tijden verlichting. We moeten afstand doen van vastgeroeste therapeutische patronen en open staan voor bijvoorbeeld genezing op basis van bloemenhoningmanchetten. Zelf had ik baat bij behandeling met het gembermarmeladekapje.

 

Meer informatie, en wel hierom:

 

Maar die tip van mij om van je schijterij af te raken heeft toch wel geholpen he! Nu nog iets voor de bovenkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog een keer, omdat ik ECHT BOOS kan worden om dit soort lulkoek!

 

Niettes de piettes!

 

Ah, "bioresonantie" en "magnetisme"... Dat is waar de site over gaat. Wat een lulkoek.

 

Kennen we deze idioot allemaal nog?

 

 

Het feit dat in de eerste alinea al minstens 6 schrijf-, grammatica- en interpunctiefouten staan, maakt mij ongerust. Het andere gegeven, namelijk dat men zich berust op de "bevindingen" van een van de grootste kwakzalvers ter wereld, mevrouw Hulda Clark, geeft me eveneens weinig vertrouwen. Daarnaast, er wordt geroepen dat de Russische kosmonauten "het" gebruiken. Waar is de duiding dan? Ik heb meer bewijs dat Annie Schilder het volstrekt zinloze Voldafar Slank gebruikte dan ik in het hele "artikel" las over de Russische Ruimtewandelaars... En ik schat de Russen wat hoger in dan Annie Schilder... Alhoewel "Mon Amour" natuurlijk een klassieker is en een kneiter van hit! *kuch*

 

Maar ja, als u ziek bent, lik lekker aan een magneet, het helpt geen fuck, maar er zal vast wel iemand geld aan verdienen.

 

Wat een lulkoek....

 

En ja, "we" zijn "overge-antibiotica'ed". Maar een magneet in je reet helpt ook geen reet... En dan roepen ze ook nog dat ze hiermee virussen zoals Herpes en Hepatitis A t/m Z kunnen uitroeien. HIV? Laat me niet lachen. Kwakzalverij van de bovenste plank die ZWAAR bestraft dient te worden.

 

Biostabil 2.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

:p'Wonderpil' tegen Doomsday

 

Medici bij Atlanta Disease Control hebben een mooie uitvinding gedaan. Een overgroot deel van de Prepperpatiënten kan voortaan behandeld worden met een zogenaamde wonderpil. Deze doelgerichte pil zorgt ervoor dat de tumor en de uitzaaiingen binnen een paar dagen grotendeels weg zijn. Dat meldt het Dagblad van het Noorden vandaag.

Het klinkt te mooi om waar te zijn en dat is het deels ook. De pil werkt alleen bij een zeer specifieke vorm van Preppen (*Groep 1) die vooral voorkomt bij stadspreppers. En omdat de meeste mensen met groep 2 of 3 besmet zijn, is dit medicijn voor het grootste deel van hen niet van toepassing. Aan die vormen van preppen kan weinig gedaan worden en het merendeel van de patiënten overlijdt nog steeds binnen vijf jaar.

Maar de ontwikkelingen houden niet op. Tegen steeds meer vormen van preppen worden zulk soort medicijnen ontwikkeld en die trend zet zich voort. Over een tijdje zou er voor alle Preppers een ‘wonderpil’ moeten zijn. Zodat hun doomsday eindelijk over is.

 

Mijn lichaam veranderde in een oog omslag

 

doomsday-preppers.jpg.0fccacf1757b0c80cb515d0cc3371a7c.jpg doomsday-preppers2.jpg.6d6087b806f2ba8988be796bd37adfa6.jpg

 

 

 

Ronny voor de pil Ronny na de pil

Hoe is Ronny erin geslaagd om de prepper ziekte te verslaan in zo’n korte tijd? En hoe werkt deze nieuwe pil precies?

Ronny's uitleg:

Mijn levensstijl maakte het mij moeilijk te genezen; ik verzamelde graag informatie en had veel interesse in sport of zelfverdediging. Ik was geen doorsnee man. Mijn vrouw vond dat niet erg, maar soms hoorde ik haar vertellen tegen vriendinnen dat

 

 

ZE DACHT AAN EEN ECHTSCHEIDING !

 

 

 

Dat was niet echt leuk om te horen, maar ik kon het haar niet kwalijk nemen: ik had mezelf laten gaan, vooral de laatste vier jaar. Ik heb enkele keren geprobeerd om haar te veranderen, maar de strenge discipline en bushcraft was niets voor haar. Ik doorliep verschillende behandelingen, maar ik wist van bij het begin dat het niet zou lukken. Tot dat ene moment op 13 januari…

Ik herinner me nog goed hoe ik genoot van die vredige en zonnige dag, en hoe ik geen flauw idee had van de drastische veranderingen die me te wachten stonden in de vorm van een klein, aluminium buisje aan een ketting gevuld met 1 magische pil. Mijn zus – die in de VS woont – had me dit opgestuurd met de boodschap: ‘Probeer dit eens, Ronnie, hier in Amerika is het ,het allerbeste medicijn wat ze hebben.

 

imagesCASYSW3Z.jpg.fe5cd4a1fb5ac043147969c6604de1e3.jpgHet medicijn kokertje

 

 

large_458731.jpg.173d2f00b0cc441e5aa911752cee583f.jpgde wonderpil

 

 

nee echt waar het werkt :p Hamster

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...