Gast Heksenboot Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 So heej, heb jij ff lef om dat onder de noemer muziek te plaatsen,... Maar hij doet het zeker uit de kunst! Hij doet het goed. Fjuw, ik kon niet zo gauw dat venster uitzetten. Dat "muziekje" bleef doorgaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 We weten nu ook dat Jeroen verre familie is van sinterklaas . Jeroen Klaassen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Hij doet het goed. Fjuw, ik kon niet zo gauw dat venster uitzetten. Dat "muziekje" bleef doorgaan. Uitermate goed gedaan,... HULDE! @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Damn, ik begin te luisteren, telefoon, vriend die ik in maanden niet gesproken had dus die wimpel je niet af, kortom: gemist Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2013 Damn, ik begin te luisteren, telefoon, vriend die ik in maanden niet gesproken had dus die wimpel je niet af, kortom: gemist We zullen de aflevering online gaan zetten als dat lukt. Geweldig gedaan Jeroen, geen sensatie maar gewoon lekker praten over voorbereiden wat heel normaal was en is. Van mij had het nog uren mogen duren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 We zullen de aflevering online gaan zetten als dat lukt. . Dat zou top zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 We zullen de aflevering online gaan zetten als dat lukt. Geweldig gedaan Jeroen, geen sensatie maar gewoon lekker praten over voorbereiden wat heel normaal was en is. Van mij had het nog uren mogen duren. Dat zou mooi zijn. Edit: staat helaas nog niet op http://www.funx.nl/index.php/radio/gemist?start=20 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Hoi hoi, ik ben weer thuis! Bedankt voor de compliment, maar laten we wel wezen, lof voor Manu die deze onderwerpen aan durft! Zonder zijn oprechte en open houding had dit gesprek niet kunnen zijn zoals het was. Ik hoop vooral een beeld van preppen te hebben neergezet wat meer past dan de extremen van national geografic. Ik krijg morgen een mailtje met de link naar het interview voor alle mensen die het gemist hebben en willen luisteren. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 @Simurgh mooi gedaan man . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 heeft iemand een linkje waar ik het kan beluisteren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 #33.................. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 bij die link staan alleen de programma's van tot en met 14 dec Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 bij die link staan alleen de programma's van tot en met 14 dec kijk rechts van je post, daar zie je een nummer, denk na met wat ik bedoel met 33, en je krijgt antwoord op al je vragen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 kijk rechts van je post, daar zie je een nummer, denk na met wat ik bedoel met 33, en je krijgt antwoord op al je vragen! erg vriendelijk bedankt, hoopte alleen op en nu beschikbare link:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 erg vriendelijk bedankt, hoopte alleen op en nu beschikbare link:) Op de beste dingen in het leven moet je vaak even wachten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Op de beste dingen in het leven moet je vaak even wachten haha mooi gezegd, Zou een SHTF dan ook iets moois zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 @Simurgh Heb je de link inmiddels ontvangen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 @Simurgh Heb je de link inmiddels ontvangen? Nee nog niet helaas, zal ze morgen even mailen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 http://www.funx.nl/index.php/radio/shows/spoken/19942-spoken-bereid-je-voor-op-rampen Ondertussen is de aflevering online te beluisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 Ondertussen de hele aflevering beluisterd en ik vond het een lekker evenwichtig verhaal. Echt goed gedaan @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 Complimenten Simurgh. Een goed beeld van de voorbereide mens, zet je neer. Heel kalm, heel realistisch. Een beeld zonder de veramerikanisering van het woord preppen. Zonder camo, bunkers en heftige messen, maar met groentetuintje, goede buren en waterfilter "Een ramp hoeft geen drama te zijn", vond ik een mooie zin. Lijkt me een hele mooie slogan voor de Hollandse preppers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 Dit kan dus niet beter. Honderd procent naturel en een uitstekend verhaal! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Eindelijk even tijd gehad om te luisteren. Zat er de hele week al op te wachten, maar had zondag geen tijd. Fun X is 1 van mijn favo zenders (sorry mensen, ik hou wel van goede muziek ) en vond dat je het fantastisch deed @Simurgh. Mijn complimenten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Net ook de hele aflevering beluisterd, Complimenten Jeroen, fantastisch mooi gedaan. Gr. Wilma Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Eindelijk even tijd gehad om te luisteren. Zat er de hele week al op te wachten, maar had zondag geen tijd. Fun X is 1 van mijn favo zenders (sorry mensen, ik hou wel van goede muziek ) en vond dat je het fantastisch deed @Simurgh. Mijn complimenten! Zojuist even geluisterd en inderdaad een goed stuk van @Simurgh, alleen jammer van die muziek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.