Gast DRD28 Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Heb ook nog een x aantal shemaghs petjes en mutsjes op voorraad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Leger Helm Van mijn vader Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 11 november 2013 Delen Geplaatst: 11 november 2013 Boonie zwart & camo, of een zwarte veld pet. in de winter wordt dat meestal een groene commando muts. me too.. boonie (A-TACS FG), fleece commando muts of Pet (tan met NLD er op) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 Grappig dat we kevlar helmen aan het bashen zijn. Wel eens gedacht aan het feit dat veel munitie in verschillend kaliber afketst ipv penetreerd? De dienstplicht had velen wijzer kunnen maken, althans op dit vlak Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 @DutchSurvival101: waar heb je die A-tacs boonie gekocht? Zelf draag ik zomers een baseballcap (als het echt warm is een bandana van Buff) 's Winters heb ik een muts van UnderArmour. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 me too.. boonie (A-TACS FG), fleece commando muts of Pet (tan met NLD er op) Zo een NLD pet heb ik ook nog inderdaad, maar dan in het zwart met witte letters. Zijn inderdaad fijne petjes ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 Zo een NLD pet heb ik ook nog inderdaad, maar dan in het zwart met witte letters. Zijn inderdaad fijne petjes ook Ik zag jou ook met een korps mariniers gevechtsjasje lopen toen in Nunspeet, heb je daar ook gediend? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 Zo een NLD pet heb ik ook nog inderdaad, maar dan in het zwart met witte letters. Zijn inderdaad fijne petjes ook O ja, ik heb ook nog 2 kevlar helmen voor het geval dat. Haha Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 Ik zag jou ook met een korps mariniers gevechtsjasje lopen toen in Nunspeet, heb je daar ook gediend? Nee dat ben ik niet geweest, ik heb wel zo jasje. Maar daar ga ik niet mee op straat lopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 Nee dat ben ik niet geweest, ik heb wel zo jasje. Maar daar ga ik niet mee op straat lopen Was ook niet op straat, was op jouw scouting terrein in Nunspeet, had je een gevechtsjasje aan van het korps, was gewoon benieuwd, omdat je blijkbaar ook commando mutsjes draagt en petten met nld erop. Maar die kleding is vast ook handig bij de padvinderij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 Ik zag jou ook met een korps mariniers gevechtsjasje lopen toen in Nunspeet, heb je daar ook gediend? niemand dient in nunspeet, daar zat een koffieclubje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 Voor in de bob een groene North face muts en een desert jungle hoedje. als burgertje met de kou een zwarte beanie verder geen pet ofzo, vind ik zo knullig staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 Hehe, leuke helmen tegenwoordig: https://www.google.nl/search?q=crazy+helmet&rlz=1C5CHFA_enNL503NL503&espv=210&es_sm=119&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vLeCUuHjLail0QXS_oHwDg&ved=0CDAQsAQ&biw=1237&bih=668 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 12 november 2013 Delen Geplaatst: 12 november 2013 Is het echt belangrijk om te weten wat voor hoofddeksel iemand draagt!? Ik heb een verzameling caps wat mutsen en een bivakmuts (jeweet tog voor als ik ga skiën ofzo... ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 17 november 2013 Delen Geplaatst: 17 november 2013 Ik verkoop nu me A-TACS spul... via marktplaats... jij als Prepperlid kan 5% korting krijgen bij mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 17 november 2013 Delen Geplaatst: 17 november 2013 Mijn woodland camo pet Sent from my LG-P760 using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.