Flos Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 @Geert De aanhanger ziet er superknap uit. Alleen zijn we opzoek naar iets hogers @hamster Tja momenteel buiten ons budget Vind hem ook wel mooi . Ik koop hem misschien voor mij zelf . Geert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Da's een heel mooi bakkie @Geert. Kan op slot en is redelijk hufterproof. Voor zoiets zou ik ook kiezen als ik op zoek was naar een BO-aanhanger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Da's een heel mooi bakkie @Geert. Kan op slot en is redelijk hufterproof. Voor zoiets zou ik ook kiezen als ik op zoek was naar een BO-aanhanger. Ik heb er op geboden . Een beetje onder de vraag prijs . Zal het wel zie hoe hoog het gaat . Geert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Lieve mensen, Niet verwacht maar toch gekregen..... Onze BOT. Zie hieronder. Voor een prikkie, vlakbij ons in buurt. Hij hangt zo lekker achter de auto, hier kan IK zelfs mee achteruit rijden! Bedankt voor jullie hulp en tips bij onze zoektocht! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 Bij deze nogmaals voor de mensen die geen laptop hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 Pffff dat word morgen schuren en .....schuren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Ah, gefeliciteerd! Dat is een flinke. 'k Zie een Mercedes wiel, de rest net zo degelijk? Volgens mij kun je daar heel veel leuke dingen voor bedenken. Stevig stalen frame, lassen is niet zo duur, de mogelijkheden zijn talrijk! Schuur ze! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 @Alice en @Wonderland Daar kun je in bivakkeren als het moet! (even wat bakstenen mee voor onder de hoeken). 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Ja het zou helemaal ideaal geweest zijn als er al van die verstelbare poten op zouden zitten. Hahaha ik zie het alweer voor me. Liggen we snachts lekker te slapen kiept die wagen ineens om. Een soort twister in een doos, hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 Ah, gefeliciteerd! Dat is een flinke. 'k Zie een Mercedes wiel, de rest net zo degelijk? Volgens mij kun je daar heel veel leuke dingen voor bedenken. Stevig stalen frame, lassen is niet zo duur, de mogelijkheden zijn talrijk! Schuur ze! Ja hij heeft 2 wielen en een reserve wiel met een dop van uch..mercedes uch.....kots Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Het lijkt mij zeker een basis om wat mee te kunnen zoals @Raycoupe zegt, eventueel verstevigen. Vergrendeling aan de binnenkant, ventilatiegat, steunen onder de hoeken. Denk wel dat je snel kan overbeladen met zo'n volume. Hmmm, jammer dat ik geen trekhaak onder mijn oude Corolla heb (ja kan alsnog) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 @Wonderland & @Alice geen idee wat jullie budget is maar heb je al eens gekeken bij domeinen? link hier kun je bieden ik haal veel van mijn spullen op veilingen en hier (hoe denk je dat ik aan mijn oude benz kom) van voor 1970 heerlijk mechanies geen comp. gedoe aan de motor ...oeps ander topic sorry Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Ja het zou helemaal ideaal geweest zijn als er al van die verstelbare poten op zouden zitten. Hahaha ik zie het alweer voor me. Liggen we snachts lekker te slapen kiept die wagen ineens om. Een soort twister in een doos, hahaha Ja, ja, @Alice, van alleen slapen kiept die wagen echt niet om. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 toch weer een enkeltje naar het grapje Wonderland in Alice Ik denk ik kop hem er maar in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 toch weer een enkeltje naar het grapje Wonderland in Alice Ik denk ik kop hem er maar in Niet gekopt is altijd mis @Wonderland. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Aanhanger is aangeschaft, en het knutselproject kunnen we HIER Verder volgen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten