Tom Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Voor niet te veel kosten maar meestal gratis, diverse dingen maken zoals een boot van flessen tot simpele vishaak of iets anders wat erg nuttig kan zijn in een survival situatie. Het meest belangrijke in een survival situatie is improviserend denken om de noodzakelijke taken uit te voeren. Dus als je niet even naar de winkel kunt rijden voor deze dingen. Dus nu leren om dingen te maken voor als de tijd daar is. http://howtosurviveit.com/survival-preppring-hacks/ Maar ongetwijfeld zijn er hier nog veel meer tips en handigheden, dus laat maar horen! 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Wow, alle truuks netjes op een rij. Goeie link, thanx weer, @Tom . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Ziet er erg goed uit @Tom bedankt voor de link. Ik zal met het "afval" eerst bekijken of er nog iets van te maken voordat ik het daadwerkelijk weggooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 vond die vishaakjes van blikclipjes geweldig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Van melkpakken kun je zelfs een boot maken, maar niet met behangtape..... Ik was nog jong !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muktaronic Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Er zitten wat leuke dingetjes tussen. Dankje voor de link Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 3 juli 2013 Delen Geplaatst: 3 juli 2013 Dankje voor de geweldige link @ Tom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 3 juli 2013 Delen Geplaatst: 3 juli 2013 Vermakelijke site. Grappige ideeen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tombola Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Goeie Tip, zeker wat bruikbaars tussen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Dit soort site hou ik van. Thx @tom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Die Crisco is wel tof; als het echt klopt dat echt 30 dagen brand, dan is het iets dat ik MOET hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 Fijn link @Tom! Veel van deze dingen (en nog veel meer) staan ook op Pinterest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 Interessante projectjes, sommige kende ik al in een andere vorm (kruiden in potjes van filmrolletjes) maar die zijn stilaan een zeldzaamheid aan het worden en tic tacs genoeg. Ook de miniversie van de buddyburner (karton en kaarswax) is wel interessant. kleine simpele DIY projectjes voor de EDC, GHB, BOB,... altijd mooi meegenomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.