prepper053 Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Dit is de advertentie, zoiets heb ik nog niet eerder gezien. De shelter voor een prepper. http://link.marktplaats.nl/689344776 een beetje werk maar het heeft potentieel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Haha! Een bug in boven de grond bunker. Vet zeg. Inderdaad zelf ook nog nooit zoiets gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 20 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2013 het binnenwerk heeft wel wat nodig, maar gegarandeerd dat plunderaars er niet snel in komen en het is ook wel bestand tegen de meeste vuurwapens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Maar ik lees dat het ding gemaakt is van plywood? Daar kom je met een bijl zo doorheen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Voor die prijs kreeg je er de Unimog bij die er onder hoort. En met die nieuwe wegenbelasting wet kan je ze binnen kort weer voor weinig kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 20 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2013 ik ga ervan uit dat het plywood aan de binnenkant zit, buitenkant ziet er toch echt uit als staal. kan me altijd vergissen hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Ik vraag me af of deze shelters echt wel kogelwerend zijn. Ik heb destijds met zo een soort type rondgereden en die waren zeker NIET kogelwerend..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Hout! Leuk voor de sier, hoewel ik hem niet sierlijk vind...:what: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Volgens mij als je daarin zit voel je je wel veilig voor zombies, maar buitenkant lijkt me staal en de binnenkant idd van hout. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Volgens mij is dit niet kogel werend de stalen platen zijn amper 1mm dik . Ik heb vroeger veel van die cabines gezien bij een sloop bedrijf . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Staat normaal op een unimog, is een cabine maar dan in kakiegroen ipv wit. Ben je in mijn ogen evenveel me als met een tuinhuisje, de prijs is dan ook ongeveer hetzelfde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 20 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2013 hmmm dacht een leuke vondst te hebben gedaan, maar gezien de reacties is die bak toch niet zo geweldige vondst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Ik zou een goedkopere zeecontainer kopen en ingraven. Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 hmmm dacht een leuke vondst te hebben gedaan, maar gezien de reacties is die bak toch niet zo geweldige vondst. Maak je niet druk een leuk idee is altijd welkom. En wat voor de een waardeloos is kan voor een ander rijkdom zijn. Deze bak hoort op een unimog en is zo te zien een communicatie bak. Ik heb hem nog gezien vol met apparatuur. Een van de beste 4x4 auto's ter wereld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luctor et Emergo Geplaatst: 21 juni 2013 Delen Geplaatst: 21 juni 2013 hmmm dacht een leuke vondst te hebben gedaan, maar gezien de reacties is die bak toch niet zo geweldige vondst.Ik vind het juist een geweldige vondst. Om het echt af te maken zou je Kudzu "The Dooms Day Plant" (volgens @ Tom de meest waardevolle plant in de Survival Tuin) helemaal er omheen kunnen planten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 21 juni 2013 Delen Geplaatst: 21 juni 2013 EDIT: als ik nu eerst alle berichten had gelezen had ik niet eens hoeven te reageren, dus bericht weer verwijderd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.