VincentGM Geplaatst: 25 mei 2013 Delen Geplaatst: 25 mei 2013 Ik ben op zoek naar een zadenvoorraad, die 100 procent GMO-vrij is. Ik was vandaag bij de demonstratie tegen Monsanto, en dat bedrijf is dusdanig wijdvertakt, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Heeft iemand een goede link of plek waar ik een mooie zadenbank kan kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 Ik ben op zoek naar een zadenvoorraad, die 100 procent GMO-vrij is. Ik was vandaag bij de demonstratie tegen Monsanto, en dat bedrijf is dusdanig wijdvertakt, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Heeft iemand een goede link of plek waar ik een mooie zadenbank kan kopen? http://www.bolster.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bener0 Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 gewoon bestellen in de prepshop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 BOLSTER! Edit: ook in de Prepshop 100% GMO vrij zaadjes! (knipoog @Simurgh ) En iemand zal me wel weer een zeurpiet vinden, maar dit topic is al besproken.... Hier de link naar de zeurpiet http://preppers.nl/forum/threads/5790-Over-dubbele-topics Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 BOLSTER! En iemand zal me wel weer een zeurpiet vinden, maar dit topic is al besproken.... Hier de link naar de zeurpiet http://preppers.nl/forum/threads/5790-Over-dubbele-topics Op onze shop zijn voordeel pakketten te verkrijgen. Op aanvraag ook persoonlijke pakketten. Prepshop.nl Zaden van de bolster, allemaal eko of demeter gekeurd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
200m² Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 Ik heb het daar gisteren al gezegd. Traceer de zaadleverancier z'n bronnen en zie waar je uitkomt. Mijn niet F1 zaden kwamen van een bedrijf dat zich bezighoud met genetische manipulatie en F1 zaden. Ga voor heirloom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 @Keyser Suze ... zeurpiet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 @Keyser Suze ... zeurpiet On topic aub.....mafkees Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 Op onze shop zijn voordeel pakketten te verkrijgen. Op aanvraag ook persoonlijke pakketten. Prepshop.nl Zaden van de bolster, allemaal eko of demeter gekeurd! Ik mis nog steeds de Heirloom/NON-GMO vermeldingen bij de product beschrijvingen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 Ik mis nog steeds de Heirloom/NON-GMO vermeldingen bij de product beschrijvingen . http://www.bolster.nl/informatie Je hebt gelijk, ik zal het er binnenkort bij zetten. Overigens is de term heirloom niet hetzelfde als non-gmo. Heirloom geeft alleen maar aan dat het om een oud ras gaat. Hoe dan ook de zaden zijn GMO vrij, biologisch en als je andere rassen zoekt, kan ik altijd informeren. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VincentGM Geplaatst: 26 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2013 Dank voor de reacties. Sorry, ik was me niet bewust dat een soortgelijk topic al elders stond... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 26 mei 2013 Delen Geplaatst: 26 mei 2013 Heirloom wil zeggen dat het door overlevering al heel lang wordt gebruikt, dus ook dat het herzaaibaar is, dus dat de zaden evenwaardige planten en vruchten opleveren, dus geen 'kruising' zijn. Kortom, het gezondste dat je kan krijgen, maar niet noodzakelijkst de grootste vruchten geeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Heirloom wil zeggen dat het door overlevering al heel lang wordt gebruikt, dus ook dat het herzaaibaar is, dus dat de zaden evenwaardige planten en vruchten opleveren, dus geen 'kruising' zijn. Kortom, het gezondste dat je kan krijgen, maar niet noodzakelijkst de grootste vruchten geeft. Betere omschrijving dan die van mij, maar het is lastig om dit precies af te bakenen, uiteindelijk is iedere plant een kruising, ook Heirloom, wellicht niet door de mens, maar de natuur heeft er wat op los gekruist sinds de aarde werd gevormd:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.