IndigoPixie Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Samengesteld door de mensen van Permacultuur Nederland Gratis PDF file (530 pagina's - 400 planten): Plantengids 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 even gezapt door t PDFje, prima, die gaat op de tablet, thanx man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Samengesteld door de mensen van Permacultuur Nederland Gratis PDF file (530 pagina's - 400 planten): Plantengids All Right! Thanx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Super bedankt Samengesteld door de mensen van Permacultuur Nederland Gratis PDF file (530 pagina's - 400 planten): Plantengids Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Mooi overzicht, helder gestructureerd en goed voorzien van links met additionele informatie. Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Samengesteld door de mensen van Permacultuur Nederland Gratis PDF file (530 pagina's - 400 planten): Plantengids Cool, bedankt man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 dank u dank u dank u dank u dank u .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luctor et Emergo Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Geweldig, ik heb het meteen gedownload. Echt een “eyeopener”, ik wist niet dat bepaalde planten in onze tuin eetbaar zijn. Jammer dat de database 530 pagina’s lang is... teveel pagina’s om uit te printen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bener0 Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Mooie online gids. Ik zou ook nog graag een boekje hierover bestellen http://www.bol.com/nl/p/eetbare-planten-bloemen-zaden-uit-vrije-natuur/1001004001842813/ Heeft Iemand een beter boek idee dan die van bol? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hippo Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Jammer dat de database 530 pagina’s lang is... teveel pagina’s om uit te printen! De pagina's zijn erg dun bezet dus dat moet makkelijk te printen zijn in 4 per A4, misschien nog wel kleiner. Doe dat dubbelzijdig en je hebt best een handzaam boekwerkje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 Met 4 pagina's per pagina en dubbelzijdige geprint, heb je nog maar 67 pagina's nodig. Even inbinden en je hebt een fijn naslagwerk lijkt me zo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosendaal Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 Wow geweldige gids! die heb ik gelijk opgeslagen ^^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 @IndigoPixie en hier dan hetzelfde bestand maar dan in een wordbestand in a5 formaat makkelijk printbaar (als je deze link in jou bericht zet staan ze bij elkaar) http://speedy.sh/rnPEz/Nederlandse-Eetbare-Planten-en-Paddenstoelen.docx hamster Samengesteld door de mensen van Permacultuur Nederland Gratis PDF file (530 pagina's - 400 planten): Plantengids Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.