Gast Heksenboot Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Hier een tip, die ik kreeg van Lisa van het Eco-café in Westerveld: [ATTACH=CONFIG]3708[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 moet je ze erna nog afspoelen ,of gewoon droogdeppen en bewaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Cooool, dank voor het delen maat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Handig! . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bijenman Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Dat is inderdaad een handige tip! Thnx for sharing! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 moet je ze erna nog afspoelen ,of gewoon droogdeppen en bewaren. Afspoelen, zou ik wel doen. Daarna drogen, ligt eraan, meestal droog ik ze wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Handige en goede tip...dank je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 top tip @Heksenboot! Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 @Heksenboot: Die vriendin van m'n pa, wast de sinasappels altijd. Hierdoor kun je ze ook langer bewaren en gaan ze minder snel schimmelen. Met azijn erbij (schimmelkiller) zal het helemaal top werken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Gewoon water en azijn, hoe simpel kan het zijn, dank je wel @Heksenboot :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Aangespoort door de post van @Heksenboot: http://mailgroep.seniorweb.nl/vrouwencafe/verhalen/azijn.html en nog een: http://plazilla.com/het-wondermiddel-azijn-van-gezondheid-tot-de-schoonmaak-aan-toe Ja, gaaf spul he, azijn. Ik ga dat serieus in mijn BOB doen. Mooie links, thanx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Hier nog de groeten van Lisa aan iedereen: Ja, bijzonder he? Als je ze op de site zet, doe ze allemaal de groetjes van mij en Jij nog heel erg bedankt, voor de ontzettend fijne ontmoeting met mijn ziele-vrienden. Bedank ze, voor het bijzondere onthaal wat ik heb ervaren. Lisa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.