Gast Bunkerprepper Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Wat gaat de tijd toch snel. Min of meer toevallig update ik mijn profiel en zag ik dat dit de 1000e post op dit enorm mooie forum zou gaan worden. Eigenlijk wilde ik eerst een review schrijven over alle posts tot nu toe, maar omdat niemand op dat stukje geschiedschrijving zit te wachten besteed ik deze 1000e post simpelweg aan 1 statement die mij nickname recht doet. Een bunker is een ideale Bol. Ik zie het een beetje als 'verjaardag' hier, dus graag alleen vrolijke, leuke, ondersteunende en opbeurende replies en berichten in dit draadje Bunkerprepper Update: ik zie dat ik nu ook ineens 'die hard prepper' ben. Volgens mij ben ik nog steeds dezelfde als 3 minuten geleden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coco Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Gefeliciteerd met je 1000ste post!! Op naar de 2000! And keep up the good posts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Gefeliciteerd met uw 1000 ste post . Of moet ik zeggen gelukkige verjaardag . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
200m² Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Happy Postday !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Van harte BP! En uit ervaring kan ik zeggen dat in jouw geval je HELEMAAL gelijk hebt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Gefeliciteerd Bunkerprepper, dat gaat lekker zo. Ik hoop nog veel meer van je te lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 1k posts. Over een aantal jaar worden de beste posts van je gebundeld in een boek :-) Hopelijk blijf je hier nog lang hangen en kunnen we je stelling t.z.t. ook echt uit testen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Gefeliciteerd! Duurt bij mij nog even denk ik Achteraf gezien eigenlijk jammer dat zoveel WW2 bunkers weer zijn gesloopt, hadden best nog eens van pas kunnen komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Lang zal hij preppen, lang zal hij preppen, lang zal hij preppen in de bunkerbol, in de bunkerbol, in de bunk ker bol Hieperderprep hoera, @Bunkerprepper, van harte met deze kilometerpaal. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Proost Ik wist niet dat er Bunker beer bestaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Proost Ik wist niet dat er Bunker beer bestaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luctor et Emergo Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Van mij ook gefeliciteerd met je 1000ste post! Op naar de volgende 1000! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 23 april 2013 Delen Geplaatst: 23 april 2013 Ik heb de ideale BOL(Bug Out Location) gevonden. Je moet wel durven. Bewoners voor Mars gezocht http://nieuws.vtm.be/x-tra/2013042344720-bewoners-voor-mars-gezocht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 23 april 2013 Delen Geplaatst: 23 april 2013 Ik heb de ideale BOL(Bug Out Location) gevonden. Je moet wel durven. Bewoners voor Mars gezocht http://nieuws.vtm.be/x-tra/2013042344720-bewoners-voor-mars-gezocht Alleen als jij trakteert (want dit is mijn 1000post felicitatiedraadje:)) Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.