RauweBonk Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 @gerbewoner Ik had er niet bij stil gestaan om zelf ff een topic te zoeken die over bakkies gaat, Heb er 1 gevonden en dat helpt al een heel stuk. Als ik nog vragen heb zal ik zeker niet schromen om jou hulp in te roepen Bedankt voor de tip. Greetz, B0nk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Volgens mij staat er bij TS geen technische discussie , Mischien handig om dan in plaats van qth , woonplaats te gebruiken ? En andere benamingen Hou het simpel voor de niet 27 mc ers Aha op die manier. QTH is inderdaad de plaats waar de zender staat opgesteld. Dat is zo'n gebruikelijke term dat ik daar dan weer niet bij stil sta als ik hem gebruik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapjuhz Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 hier een reactie vanuit het noorden, net 2x midland alan 42 aangeschaft. dacht is ook wel makkelijk voor de vakantie (buitenland) moet alleen nog wel even een magneet antenne halen, iemand een leuk goedkoop adresje? (hoef niet een 1,50m spriet op m'n dak) of TIP voor een antenne? Groetjes vanuit Drachten (Friesland) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 @Communicator, Van een medeprepper in Den Helder, die geen forumlid is heb ik begrepen dat er daar ook een komt. Het zal een standaard setje worden 4 watt en naar verwachting binnen twee maanden on air. Omgeving Arnhem, Veenedaal en Utrecht komt er ook één bij. Ik zoek nog contact in Coevorden om daar net even over de grens te kunnen blazen (Emlichheim). Als het zo ver is dan hoor je het wel. Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Okee allen, de kaart weer aangepast, er zijn wel een aantal behoorlijke vage lokaties.. "omgeving van" is bij een bereik van ca 30 km nogal onnauwkeurig. Ik zet de point dan op de genoemde plaats... In het andere topic over proefdraaien, heb ik gemeld dat ik graag hoor waar ik op een veilige manier de kaart kan neerzetten. Niet dat ik paranoide ben maar er staan wel gegevens op he... grts Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 31 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Kaart verstuurd eventuele correcties en aanvullingen hoor ik wel. grts Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Kaart verstuurd eventuele correcties en aanvullingen hoor ik wel. grts Wisks waarvoor dank , al ga ik niet op jullie berichten zitten wachten , óf er moet iemand zo godsgruwelijk veel vermogen hebben . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 31 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2013 @der_obergefreiter, er zijn wel een aantal echte krachtpatsers tussen de deelnemers.... die zetten de draad roodgloeiend.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 waarvoor dank , al ga ik niet op jullie berichten zitten wachten , óf er moet iemand zo godsgruwelijk veel vermogen hebben . Ik heb 1000 watt fm maar naar limburg via de 27mc fm band dat word moeilijk. Als je SSB hebt wil ik het wel eens proberen SSB vermogen is 1600 watt. Ik werk bijna elke avond op kanaal 18 fm. Dat is de ronde van friesland waar bijna iedereen met dikke vermogens aan het spelen is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 nog niet , ik zal eens kijken wat het inbouwding in auto straks kan . die is ietwat overbemeten qua vermogen maar dat gaat allemaal niet zo vlot als ik zou willen, zal dus nog even geduld moeten hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 @wiskers heb een STABO xm 2200 mobiel 22 kanalen wat onbekend ( laag ) Het 3 provincie punt oost west en Zeeuws Vlaanderen . Op Belgisch grondgebied . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Alan 43, met lange antenne. omgeving wageningen Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shadow Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 In de kilometervreter die op werkdagen tussen het hart van Brabant en de omgeving van Wageningen pendelt heb ik 10Watt op FM. En in het hart van Brabant heb ik nog een DX-5000 die er zo'n 30Watt uit gooit, welke nog op zoek is naar een voeding en een mobiele basisantenne. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 1 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2013 Is genoteerd, wordt meegenomen in de volgende update van de map. @Shadow, @driehart, @Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 @wiskers Dat is mooi. Hoe komen wij aan die map en updates. Kun je dat ergens online zetten. Op die manier kunnen we er geregeld bij. Als het pas bij een calamiteit beschikbaar komt kunnen we er niet meer bij... Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 1 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2013 @driehart, die vraag moet ik even escaleren naar de Mods. Ik kam m zo online zetten maar ik heb dan beveiligingsproblemen. Vandaar eens kijken of de mods wat kunnen. Tot die tijd de kaart bewaren die ik per maand publiceer aan de aangemelde zenders. Beperkte groep en strikte vertrouwelijkheid vereist. Op de online versie staan ook de installaties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 @wiskers, Prima plan Op de kaart alleen woonplaats en installatie of zo, niet te gedetailleerd desnoods. Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 eerlijk,ik ken er niks van maar heb deze op tweedehands gekocht (new formac 88) + een voeding voor 220v nu heb ik enkel nog een antenne nodig om eens te zien of het werkt :-) Antwerpen (BE) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 eerlijk,ik ken er niks van maar heb deze op tweedehands gekocht (new formac 88) + een voeding voor 220v nu heb ik enkel nog een antenne nodig om eens te zien of het werkt :-) Antwerpen (BE) Ik hoop wel voor je dat je de FM versie daarvan hebt gekocht , De Amerikaanse AM versie is weinig mee te doen in Eu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 @wiskers Is er al iets bekend over een kaart met prepper lokaties/cq landelijke dekking? Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vdwalle Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 AM/FM midland vermogen 4 w basis em mobiel zeist maar ik vertrouw eigelijk op mijn 2 meter apperatuur en niet op 27mc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2013 @driehart, de kaart is bij en up to date alleen ik heb een mod nodig om het ergens op een plek te zetten.... (afgesloten deeltje ofzo) Weet je een mod die hier iets over kan zeggen of mee kan doen? @vdwalle, ik zet je op de kaart. grts Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 4 Watt AM/FM midland Basis Midland porto Omgeving Steenbergen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2013 @Castaway, is genoteerd en je staat op de kaart.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 @wiskers Secure online zetten kan niet via het forum. iedereen die zich registreerd kan die kaart dan ook zien. Er zijn natuurlijk diverse cloudservices die je zou kunnen gebruiken en dan het wachtwoord delen met de geregistreerden, maar in alle gevallen is het schijnzekerheid omdat een kwaadwillige zich alleen maar op het forum hoeft te registreren, aan te geven dat hij met een danita 640 en gpa in het midden van de jordaan zit, en dan krijgt hij toegang tot de kaart.Door de informatie te beperken tot woonplaats en roepnaam(dus niet noodzakelijkerwijs forumnaam) dan kunnen de forumleden die elkaar voldoende vertrouwen de koppeling roepnaam/forummnaam via PM delen. In dat geval zou je de kaart dus ook gewoon op het forum kunnen plaatsen Misschien dat @Dr.Prepper nog ideeen heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.