BTF Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Ik heb inmiddels een aardige collectie met kwalitatief goede zaklampen op diverse batterij-types. Nu wil ik een zaklamp kopen die niet op batterijen werkt, maar via een dynamo. Nu heb ik er al diverse modellen van geprobeerd, en geen van alleen komen ze solide over. Wat zijn jullie ervaringen? Zijn er ook zaklampen met dynamo die ook nog eens stevig zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Ik heb een aantal jaar geleden zo'n opwindzaklamp bij de Action gekocht voor een paar euro en hij werkt perfekt!! 30 seconden aanzwengelen met een hendeltje en hij gaf 10 uur licht, na 10 uur geleidelijk minder schijnsel. Apart genoeg gaf hij na 18 uur nog steeds een beetje schijnsel..... niet verkeerd voor die paar euro. (ze hebben overigens ook van die onderkoelingsdekens voor maar 69 cent....) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Freeplay sherpa is een goeie... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Ik heb een knijpkatje al jaren in mijn handtas.. volgens mij komt hij van zo;n stomme winkel als de action ofzo, er zitten 5 ledlampjes in en je knijpt even een halve minuut voor een uur licht. Hij is echt geweldig, ik gebruik hem bijna dagelijks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Ik heb een knijpkatje al jaren in mijn handtas.. volgens mij komt hij van zo;n stomme winkel als de action ofzo, er zitten 5 ledlampjes in en je knijpt even een halve minuut voor een uur licht. Hij is echt geweldig, ik gebruik hem bijna dagelijks. Foto? Ben benieuwd hoe hij eruit ziet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Ik heb twee zwengel lampen, de grote (Ectron) komt volgens mij bij Action vandaan, de kleine (Rubytec) heb ik bij Bever gekocht. http://imageshack.us/photo/my-images/526/img2273tk.jpg/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Foto? Ben benieuwd hoe hij eruit ziet Het was een beetje lastig in het donker maar hier de foto's: ik heb er een aansteker naast gelegd zodat je de maat goed kan zien. en de 5 led-lampjes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 trouwens, ik denk dat hij van de Xenos komt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Ik heb twee zwengel lampen, de grote (Ectron) komt volgens mij bij Action vandaan, de kleine (Rubytec) heb ik bij Bever gekocht. http://imageshack.us/photo/my-images/526/img2273tk.jpg/ Die kleine heb ik al iets meer dan een jaar werkt heel leuk maar verwacht niet teveel van die zonnecel;) verder verlicht ie het donkere bospad zodanig dat je tot ong een meter of 5a6 vrij goed licht hebt. Zeker in verhouding met het formaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Bij de Karwei is soms zo'n zwengel-type (met accuutje) te scoren (7 euro zoveel) dat goed werkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast PC2K Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Ik ga nooit naar de action, maar als ik het plaatje zie, herken ik het model. Als je hem open maakt zie je een CR2032 knoopcel en de knijpkat mechanisme. De knijpkatmechanisme drijft de LED direct aan en slaat het niet op. Als je hem zonder knijpen licht laat geven, draai je hem op de CR2032. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BTF Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Dank voor de tips. Maar dit zijn allemaal plastic modellen. De meeste gewone zaklampen zijn uit aluminium. Ik zoek dus eigenlijk een aluminium model. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Blokker verkoopt volgens mij ook knijpkatten. zal niet meevallen om een metalen versie te vinden, ikzelf ben ze nog niet tegengekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Ik had deze gevonden http://www.philips.nl/c/batterijen-en-zaklantaarns/lightlife-led-knijpkat-sfl6000_10/prd/nl/, volgens dezelfde site verkrijgbaar bij: Marskramer, Kijkshop, Blokker en Action. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Het was een beetje lastig in het donker maar hier de foto's: ik heb er een aansteker naast gelegd zodat je de maat goed kan zien. en de 5 led-lampjes: Dank, is een andere dan ik heb maar ziet er goed uit, robuuster dan de mijne Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.