Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Vanavond zal Communicator live uitzenden vanaf 19:00 uur ! De radio stream zal te horen zijn op : Winamp Windows Media Player Realplayer De video stream kun je volgen op: http://www.ustream.tv/channel/the-communicator-www-preppers-nl Chatten doen we uiteraard via de chatbox van ons forum zelf! Mocht je live in de uitzending willen komen om verzoekjes aan te vragen of om je mening te geven bel dan via SKYPE naar: DJCommunicator Ik hoop dat jij er bij bent! Tip: mocht de radio stream teveel gaan bufferen, of vol zitten met luisteraars, schakel dan over naar de videostream van Ustream! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Gaaf zeg, ik ben erbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 ik ben er helaas niet bij maar ga toch me best doen om er bij te zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Kunnen we het later ook terug horen TC? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 ik ga de stream inderdaad ook opnemen. en dan kan deze eventueel als download worden aangeboden via de Wiki site Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Yez yez sta weer te trappelen....kan vanwege werk niet live volgen, maar al zeker later doen;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 ik ben benieuwd hoeveel mensen er live gaan luisteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Ben niet thuis. maar ik ga hem wel terug luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 @Communicator wat een geweldig idee!! ga mijn best doen om te luisteren. break a leg.. xxbirgittexx Liefde overwint alles!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Ik beloof niets, maar ga zeker proberen af te stemmen... Moet ik zoeken op de uhf of vhf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Sh!t kan er helaas niet live bij zijn. Als je kan zet 'm dan zsm even neer als mp3 oid? Thx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Learned Bear Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Veel succes met de uitzending. Moge het niet ontluisterend zijn :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 @netuyas .. je doet het gewoon expres he! ... Maar speciaal voor jou, en voor jou alleen zend ik uit via de reflectie van de brokstukken van het oude MIR ruimte station. Dit gaat dan weer via de satelliet van de NOAA en met de juiste antenne kun je mij ontvangen op de 137,981.00 Mhz . in stereo! Maar... alleen voor jou he! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
v0ldem0rt Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Leuk, denk niet dat mijn verbinding het gaat redden maar ik doe een poging. Ga je hem de volgende keer nog doog doorpatchen naar de 27MC? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 dat kan hoor ... zet ik hier mijn bak aan op kanaal 4 bereik +/- 40-50Km dan is het wel mono Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 @Communicator Dat is nu wat ik zo in je waardeer, je gaat tot het naadje om iemand te helpen.... Ik neem aan dat het de NOAA18 is die je gaat gebruiken? die zit het dichtste bij:p Ik probeer er dus zeker vanavond naar te luisteren, ligt een beetje aan de rest van de werkzaamheden. Ben benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 @Communicator Dat is nu wat ik zo in je waardeer, je gaat tot het naadje om iemand te helpen.... Ik neem aan dat het de NOAA18 is die je gaat gebruiken? die zit het dichtste bij:p Klopt, die hangt hier mooi strak aan de horizon Dit is natuurlijk een grapje he! voordat er iemand werkelijk probeert af te stemmen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Ik ben er wel. 1999 van Prince is aardig om te beginnen. Want het einde der tijden kan een feestje zijn, als in 'Yes, ik heb het wel goed geregeld'. (op welk vlak dan ook) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
v0ldem0rt Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 dat kan hoor ... zet ik hier mijn bak aan op kanaal 4 bereik +/- 40-50Km dan is het wel mono Kanaal 4, dat is mooi. Zet ik twee bakkies neer. Heb ik stereo :-D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 Kanaal 4, dat is mooi. Zet ik twee bakkies neer. Heb ik stereo :-D Dat is ook een idee ik zit er he-le-maal klaar voor hoor zo eerst ff douchen / eten .. en dan om 19:00 uur gaan we losssss ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 iemand nog een bepaald onderwerp wat ie graag besproken wilt hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 iemand nog een bepaald onderwerp wat ie graag besproken wilt hebben? Ja, waarom sommige mensen het glas vol zien en sommige half leeg Zijn preppers in het algemeen positieve mensen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Ja, waarom sommige mensen het glas vol zien en sommige half leeg Zijn preppers in het algemeen positieve mensen? Of zijn we positieve negatievelingen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 toi toi toi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Ik zal zeer zeker luisteren ! En indien mogelijk zou ik wel graag, Eddie Vedder - Society horen langskomen. Een buitengewoon prachtig nummer ! En als onderwerp zou misschien interessant zijn om het te hebben over, hoe de eerste paar uur van een bug out te voet of per auto er uit kunnen zien. Groeten S.T.A.L.K.E.R. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.