Tom Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 11 Manieren om een condoom te gebruiken als Multi-functionele survival tool (met films en foto 's) (De uitleg van de katapult kunt u overslaan, omdat de katapult verboden is in NL) Maar de andere 10 tips mogen wel De laatste tip (kameraadschap) heb ik nu naast me staan bij de PC, praat ik nu veel mee. Including CONDOMS in survival kits is not a new idea. People have been packing them in mini survival kits for as long as I can remember using them primarily as an expandable WATER CONTAINER. Dont worry, Ill get into details later. While a little taboo, Ill ask that you set aside any preconceived notions you might have about condoms. In this post, Ill argue that as far as multi-functional survival uses are concerned, the condom offers an incredible BANG for your buck. Sorry I couldnt resist. LEES VERDER OP DE LINK 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 @Tom Goede tips eigenlijk. Het is de moeite waard want ze zijn klein,licht en makkelijk op te bergen dus waarom ook niet. En ook goed voor de 'smile on your face' factor tijdens een SHTF. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 the condom offers an incredible BANG for your buck. Sorry – I couldn’t resist. LEES VERDER OP DE LINK LOL Die elastische firedrill-engine vond ik erg origineel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ant1 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Dit zijn de tips!!! haha Die firedrill thumb loop is zeker goed ja.. Maakt de houdbaarheidsdatum nog wat uit!???? droogt zo'n condoom uit na verloop van tijd, ook als ie in de verpakking zit?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 @Ant1 Met zaaddodend middel, condooms vervallen en worden broos na 2 jaar, zonder zaaddodend middel, misschien gaan ze hooguit 5 jaar mee Maar dat is bij regulier gebruik, de sterkte zal voor de gewone soort nog wel langer blijven. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Damn wat weet jij een hoop over die rubbers. Greener (bestaat er zoiets als rubberstudie?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Condoom met vleugels http://www.powned.tv/overpowned/blog/2012/11/pownews_het_condoom_met_vleuge.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Damn wat weet jij een hoop over die rubbers. Greener (bestaat er zoiets als rubberstudie?) Die rubbers worden gemaakt van latex en een vrouwencondoom van polyurethaan. Ik denk dat deze ook zo meerdere functies kan hebben,Is in ieder geval groter.Size does matter you know?. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwencondoom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Ik had iig. In dienst al geleerd dat je een condoom in een sok prima als water houder kon gebruiken, de rest was ook nieuw voor mij . Thanx voor de link . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Survivalgear.nl Geplaatst: 30 november 2012 Delen Geplaatst: 30 november 2012 Klein weetje: Zaaddodend glijmiddel wordt reeds geruime tijd niet meer toegepast op condooms door de bekende merken. Het ingrediënt dat voor de "zaaddodende eigenschap" zorgde was Nonoxynol-9. In 2001 publiceerde de WHO (World Health Organisation) dat het zaaddodende effect niet bewezen kon worden. Een ander onderzoek bewees dat door het mogelijk aantasten van slijmvliezen door Nonoxynol-9, het ook een verhoogd risico gaf op infecties (o.a. SOA). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 30 november 2012 Delen Geplaatst: 30 november 2012 geweldig grappig, @Tom! Leuk en handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Ja, goeie link, zat ik net op die site te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ant1 Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Over voorbehoedsmiddelen gesproken, is het verstandig om je voort te planten? Dan kun je nieuwe preppertjes grootbrengen natuurlijk.. en ze kunnen voor je zorgen als je als oude prepper wel de kennis, maar niet de kracht meer hebt als 't mis gaat! Of juist niet en die condooms dus gebruiken waarvoor ze bij de ontwikkeling bedoeld waren... want kinderen betekenen meer monden om te voeden, meer kosten en dus minder geld om te preppen....etc etc.. Voortplanten....genetische drang versus ratio Ben benieuwd wat preppend Nederland hier van denkt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Gebruiken waar ze voor bedoeld zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 @Ant1 & @zilver Gewoon voor je vriendin de pil preppen tot aan de overgang Je gaat toch ook niet naar het concertgebouw met oordoppen in? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.