GoodieBag Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Nadat ik net bij de slijter toch weer een behoorlijk bedrag moest neerleggen voor een paar flessen van mijn favoriete kruidenbitter, zelfs ondanks dat ze in de aanbieding waren, met een mooie muts er bij, vroeg ik me af of dat niet goedkoper kan. Ik heb wel een aantal online slijters gevonden, maar dat word pas interessant als je een paar dozen tegelijk laat aanrukken, en dat slaat dusdanige gaten in mijn prep-budget dat ik daar maar niet aan ga beginnen. Hoe slaan jullie sterke drank in? op de "fles voor fles" manier, met die lelijke gele tassen vanuit schiphol, of toch ergens af en toe een doos meenemen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 drankgigant.nl wacht aanbiedingen af Ik heb er laatst 10 liter flessen grouse gekocht voor 16 euro pst inc verzenden 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Wellicht heb je hier wat aan: http://www.drankgigant.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Dr zijn er blijkbaar meer die er goede ervaringen mee hebben! @zilver: jij bent snel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 nouja goed, je krijgt soms wel koppijn van dat gezuip tis de goedkoopste winkel van nederland bij mijn weten, iig voor whiskey in het algemeen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Nadat ik net bij de slijter toch weer een behoorlijk bedrag moest neerleggen voor een paar flessen van mijn favoriete kruidenbitter, zelfs ondanks dat ze in de aanbieding waren, met een mooie muts er bij, vroeg ik me af of dat niet goedkoper kan. Ik heb wel een aantal online slijters gevonden, maar dat word pas interessant als je een paar dozen tegelijk laat aanrukken, en dat slaat dusdanige gaten in mijn prep-budget dat ik daar maar niet aan ga beginnen. Hoe slaan jullie sterke drank in? op de "fles voor fles" manier, met die lelijke gele tassen vanuit schiphol, of toch ergens af en toe een doos meenemen? Schijnt goedkoper te zijn in Duitsland bij de Familia? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ik zal die drankgigant toch maar eens gaan screenen op de aanbiedingen. wellicht een lijstje in m'n telefoon met de standaard prijzen bij mijn locale slijter. Mocht ik dan bij onze zuider, of oosterburen komen kan ik zien of het ook daadwerkelijk goedkoper is daar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pretletter Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Wellicht kan je een cursus destilleren volgen..... kleine investering daarna erg goedkoop! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 heb wiskey gekocht bij de makro vootr 14 iets voor 1 1/2 liter ,lekker voor de chocolade melk. anders koop ik in over de grens, open grens in europa,yeach. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ik koop sterke drank altijd in Duitsland. Bij de Kaufland. Het scheelt mij altijd een flinke deuk in de portomonee. Daarbij hebben ze daar veel keus in de verschillende kruidenbitters. Voor weinig geld heerlijke smaken! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Koop whisky altijd op de terugweg in luxemburg, scheelt toch snel 30-40%. Famous grouse in de aanbieding voor 10,95 per fles. Gelukkig mag de BOV 2800kg trekken:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 1.0 literfles of .7 standaard? evengoed een mooie prijs er gaat in nederland veel velroren aan belasting op drank bij een fles van 10 euro ben je 6 euro kwijt aan het rijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ook in Duitsland bij de K&K. Alleen al om het feit dat ik de Nederlandse roverheid de accijns en btw niet gun. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 In Duitsland idd de kaufland in kleef en ook de aldi sud verkoopt leuk drank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Zelf je eigen kruidenbitters maken of likeuren, heerlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 wij zijn geen grote drank liefhebbers, maar hebben het wel inplaats van pijnstillers enz, wij halen het uit polen.. zelf gestookte troep waar je een olifant mee plat krijgt, en dit kost me 2 dozen met marlboro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 kijk daar heb ik het gevonden deze voor in de keuken http://www.drankgigant.nl/sterke-drank/kleine-en-mini-flesjes.html#mini_categorie=2199&gan_data=true bedankt jol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 nog meer http://www.drankgigant.nl/sterke-drank/kleine-en-mini-flesjes.html#mini_categorie=2199,2198&p=3&gan_data=true en dan nog even bij de wijn kijken ik ben happy jol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fritsimeel Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 http://www.brouwmarkt.nl maak het zelf, wijn, bier, enzovoorts.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 goedkope jenever kopen en zelf maken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 http://www.brouwmarkt.nl maak het zelf, wijn, bier, enzovoorts.... ben met 90 liter wijn bezig jol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 lekker! van fruit? of van druiven? ik heb zelfgemaakte mint en tijmlikeur in de kast staan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 ben met 90 liter wijn bezig jol bliksem 90 liter wijn.. feestje binnenkort? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 30 liter witte druiven en 60 liter rode druiven groet jol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reptile58 Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Ik ga beginnen met zelf stoken. Een paar uurtjes sleutelen en je hebt in no time goedkope drank (whiskey, rum, likeuren), alleen niet aan de belastingdienst vertellen want dan mag je accijns betalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.