S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Op 28 november gaat de show uk preppers in primaire op nat geo uk !!! Hier de link !! http://natgeotv.com/uk/preppers-uk-surviving-armageddon Groeten Vinny. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2012 Hier een paar van de deelnemers op you tube. http://www.youtube.com/user/MINDWISEMAN http://www.youtube.com/user/armouredcockroach Groeten Vinny. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Oke dan. Over het algemeen zijn engelsenwat nuchterder dan americanos dus kan niet wachten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ik verheug me er nu al op: eindelijk preppers zonder wapengekletter! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 notitie gemaakt, lijkt me interessant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ga zeker kijken:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 net even foto's bekeken op de site van nat geo staat een kerel bij met een leuke verzameling bogen enz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 De trailer van preppers uk. [video=youtube;CT7ct-VNnhk] Groeten Vinny. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Nou, die man met die bogen is ze na de uitzending kwijt aan de politie. Wedden? Bunkerprepper -... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-. Methods are many, principles are few; Methods always change, priciples never do. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 @Bunkerprepper Ik denk dat dat nog wel meevalt, ik volg een paar van hun al enige tijd op youtube en heb nog nooit van iemand in de UK over zulke problemen gehoord. Dan was dat ook wel eerder gebeurt denk ik. Groeten Vinny. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 We' ll see ;-) Bunkerprepper -... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-. Methods are many, principles are few; Methods always change, priciples never do. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Kan ik nat geo UK ook via internet kijken? Denk niet dat het in mijn tv pakket zit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Iedereen heeft hopelijk de woorden "one-of special" gehoord? Een aflevering only Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Iedereen heeft hopelijk de woorden "one-of special" gehoord? Een aflevering only ah dit had ik nog niet opgemerkt.. krijgen we straks ook 1 aflevering van doomsday preppers the netherlands met johan vlemminx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 ah dit had ik nog niet opgemerkt.. krijgen we straks ook 1 aflevering van doomsday preppers the netherlands met johan vlemminx Dan zitten we met zijn alle voor de rest van ons leven met het label "randdebiel" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Dan zitten we met zijn alle voor de rest van ons leven met het label "randdebiel" daar zou ik mee kunnen leven.. zou het erger vinden als hij dan weer met een nieuwe carnavals lied uit kwam.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 15 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2012 Een sneak preview van preppers Uk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Lijkt me leuk, jammer dat het maar één aflevering is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Hier nog een preview: http://preppers.nl/forum/threads/2568-28-November-premi%C3%A8re-uk-preppers-!!!/page2 Ik kijk er naar uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Thanx for the tip m8. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Als ik de loterij win laat ik mijn preps ook wel zien voor een nederlandse prepper documantaire, maar dan mogen ze het land niet vermelden van mijn bug-out lokatie en alleen filmen als het zwaar bewolkt is en geen herkenbare punten in het landschap tonen. Ik vind overgens oost-europa een goede keuze van die schrijver uit groot-britanie, mensen zijn daar buiten de steden behoorlijk zelf-voorzienend en buren helpen elkaar ook goed wanneer het slecht gaat. Ook zijn er grootte afstanden in die landen tussen de dorpen wat weer een extra laag veiligheid leverd en is de grond in die landen zeer vruchtbaar. Als u weer eens op vakantie gaat naar zo'n land, kijkt u dan eens naar de hoeveelheid kraampjes langs de kant van de weg met zelf geproduceerde goederen en let u dan eens op de diversiteit van de goederen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 thx staat genoteerd. Benieuwd hoe (of) deze anders is als die uit de VS. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2012 Over 2 dagen op 28 november gaat de show uk preppers in première, en naar aanleiding daarvan geeft armouredcockroach een interview in de show van Simon Lederman. Het interview is te beluisteren op BBC radio Londen vandaag om 23.00 uur onze tijd. Via deze link kan men live mee luisteren. http://www.bbc.co.uk/programmes/p011lpdt http://www.youtube.com/watch?v=FOH7dUs7L88&feature=g-u-u kanaal van armouredcockroach. http://www.youtube.com/user/armouredcockroach?feature=g-u-u Veel plezier ! Groeten Vinny. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 komt het uberhaupt op NL tv? weet iemand dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2012 Ik denk dat dat wel even duurt, maar ik zou youtube of download sites als kat.ph in de gaten houden. En zo gouw ik het vind plaats ik het op mijn yt kanaal en meteen een link hier. Na de uitzending denk ik zelf dat het binnen een dag op internet staat. Groeten vinny. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.