Gast Ghost Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Las toevallig dit artikel op Wikipedia, volgens mij kent iedereen wel zijn verhaal.: Hiroo Onoda Volgens mij kunnen de doomsdaypreppers nog wel wat leren van deze man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Wat een bijzonder verhaal zeg over Hiroo Onoda. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Zoals veel (zo niet alle) jappaners plichtsgetrouw, in mijn ogen niet snugger wel beworderingswaardig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kets_One Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Bizar verhaal zeg. Lijkt m,e wel mooi om het boek te lezen. Heeft iemand dit ooit gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 mooi verhaal. ben nu best benieuwd naar het boek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 kende dit verhaal al.. de beste man heeft behoorlijk wat uithoudings vermogen en natuurlijk hart voor de zaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 die gozer is de beste survivelist ooit vind ik! jaren lang verborgen gehouden met je eigen wapens enzo, echt heel diep respect voor deze man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 niet alleen is er een boek,maar ook n docu en een film is voor een tijdje terug hier ook al eens aan de orde geweest zoek en gij zult vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ray Mears heeft ook aandacht aan hem besteed: (5:20) Hiroo Onoda komt zelfs voor in een film van Bud Spencer & Terrence Hill, maar daar kan ik zo snel geen link van vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Er is ooit een film gemaakt over een groepje tieners die op een eiland terechtkwamen waar 3 japanners op leefden die dachten dat de oorlog nog steeds gaande was. Mischien daar ook van afgeleid. Noriyuki "Pat" Morita en Victor Wong speelden dacht ik de 2 van de 3 japanners. Heb nu al 30 minuten zitten zoeken naar die film, kan hem maar niet vinden. Ik weet mijn fantasie is groot maar ik kan het me niet voorstellen dat ik die hele film heb gedroomd. Of ik heb het gewoon mis met die acteurs. Maar destijds was het een mooie film. Zou nu heel graag willen weten hoe die film heet. Net als die indianenfilm dat er nog een stam zou zijn in een wereld waar mensen met mobieltjes lopen die nog vecht tegen de Amerikanen... Kan dat nou niet velen dat ik er niet op kan komen.... Grrrrr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Zeer bijzonder verhaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Limburg-Zuid Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Wat een held!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 knap staaltje overlevingstechniek zonder meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.