Mrsjones Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 neem een hele flink bos brandnetle. je moet voor dit recept de wortel hebben. maak de wortel schoon, droog ze kort in een oven op 100 graad.maal ze in een koffie molen. giet warme olijf olie tot ze onder staan. meen ieder ochtend een flinke soep lepel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Smaakt het ook? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 nou nee, maar het is voor een goede doel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 En wat doet dit elixer ?? een boost voor m'n prostaat ? of iets met een borst-prothese ? ik snap 't niet helemaal 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Voor een gezonde prostaat moet je wel ff doorbijten Greener 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Prostaat... Dus je gaat er flink door piesen denk ik, pies jezelf schoon... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 En wat doet dit elixer ?? een boost voor m'n prostaat ? of iets met een borst-prothese ? ik snap 't niet helemaal Mrsjones bedoelde prostaat boost denk ik net als Frank zij voor een gezonde prpstaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pretletter Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Kolere, een soeplepel, dat is best veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Kolere, een soeplepel, dat is best veel. Hahah, Amerikaanse maten zijn wat dat betreft anders... neem aan dat ze 'n eetlepel bedoelt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Wouw brandñetels en prostaat lijkt me veel jeuk op een moeilke plaats Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Broccoli en tomaten doen de truc ook, is wetenschappelijk aangetoond. Ik wacht nog even met die brandnetels. En oja, veel activiteit voor de prostaat is ook goed, dus HOPPA! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Hahah, Amerikaanse maten zijn wat dat betreft anders... neem aan dat ze 'n eetlepel bedoelt. jaaa,een eetlepel waar je je soep mee drink.wat is dan anders aan een soep lepel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Broccoli en tomaten doen de truc ook, is wetenschappelijk aangetoond. Ik wacht nog even met die brandnetels. En oja, veel activiteit voor de prostaat is ook goed, dus HOPPA! inderdaad, lieve doctor, een diuretic , trouwens staan plassen en flink uit schudden is ook goed voor je prostaat, er blijf minder urine achter. leuk om te zien dat er op prepper.nl meer interesse is voor iets voor je prostaat dan voor zeep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 inderdaad, lieve doctor, een diuretic , trouwens staan plassen en flink uit schudden is ook goed voor je prostaat, er blijf minder urine achter. leuk om te zien dat er op prepper.nl meer interesse is voor iets voor je prostaat dan voor zeep. Wij mannen houden van een gezond prostaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 jaaa,een eetlepel waar je je soep mee drink.wat is dan anders aan een soep lepel? Ja, hier in Nederland is dat anders . Soeplepel is hier echt zo'n lepel met een kommetje waar je de soep mee opschept uit de pan. Dus dat is wel iets van 10 eetlepels 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 als je naast je prostaat ook andere dingen levender wil houden is er fenugreek zaad ,prima voor een flinke boost. doe 2 eetlepel fenugreek zaad in een halve glas lauw water. laat het overnacht wekken, eet het bij je ontbijt, smak prima in muesli of wat yogurt. het reguleer de testosterone. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ja, hier in Nederland is dat anders . Soeplepel is hier echt zo'n lepel met een kommetje waar je de soep mee opschept uit de pan. Dus dat is wel iets van 10 eetlepels oh, ik dacht dus dat dat een opdien lepel was.mischien had ik toch na nederlandse les moeten gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.