Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

neem een hele flink bos brandnetle. je moet voor dit recept de wortel hebben.

maak de wortel schoon, droog ze kort in een oven op 100 graad.maal ze in een koffie molen. giet warme olijf olie tot ze onder staan. meen ieder ochtend een flinke soep lepel.

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Wouw brandñetels en prostaat lijkt me veel jeuk op een moeilke plaats

Geplaatst:
Hahah, Amerikaanse maten zijn wat dat betreft anders... neem aan dat ze 'n eetlepel bedoelt.

jaaa,een eetlepel waar je je soep mee drink.wat is dan anders aan een soep lepel?

Geplaatst:
Broccoli en tomaten doen de truc ook, is wetenschappelijk aangetoond. Ik wacht nog even met die brandnetels. En oja, veel activiteit voor de prostaat is ook goed, dus HOPPA!

inderdaad, lieve doctor, een diuretic ,

trouwens staan plassen en flink uit schudden is ook goed voor je prostaat, er blijf minder urine achter.

leuk om te zien dat er op prepper.nl meer interesse is voor iets voor je prostaat dan voor zeep.

Geplaatst:
inderdaad, lieve doctor, een diuretic ,

trouwens staan plassen en flink uit schudden is ook goed voor je prostaat, er blijf minder urine achter.

leuk om te zien dat er op prepper.nl meer interesse is voor iets voor je prostaat dan voor zeep.

Wij mannen houden van een gezond prostaat ;)

Geplaatst:
jaaa,een eetlepel waar je je soep mee drink.wat is dan anders aan een soep lepel?

Ja, hier in Nederland is dat anders :).

Soeplepel is hier echt zo'n lepel met een kommetje waar je de soep mee opschept uit de pan. Dus dat is wel iets van 10 eetlepels :D

• Leuk 1
Geplaatst:

als je naast je prostaat ook andere dingen levender wil houden is er fenugreek zaad ,prima voor een flinke boost.

doe 2 eetlepel fenugreek zaad in een halve glas lauw water.

laat het overnacht wekken, eet het bij je ontbijt, smak prima in muesli of wat yogurt.

het reguleer de testosterone.

Geplaatst:
Ja, hier in Nederland is dat anders :).

Soeplepel is hier echt zo'n lepel met een kommetje waar je de soep mee opschept uit de pan. Dus dat is wel iets van 10 eetlepels :D

oh, ik dacht dus dat dat een opdien lepel was.mischien had ik toch na nederlandse les moeten gaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...