SemperFi Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Mijn eerste prepperaankoop . Heb er zonet 4 besteld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Ik had de nieuwsbrief nog niet gezien (stond onder spam), bestelling gedaan. Bedankt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Zou e.e.a. voor de 21e binnen kunnen zijn? Dan immers vergaat de wereld. Dus dan heb ik ze waarschijnlijk nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Zou e.e.a. voor de 21e binnen kunnen zijn? Dan immers vergaat de wereld. Dus dan heb ik ze waarschijnlijk nodig. De bedoeling is dat we maandag gaan pakken en versturen voor degene die besteld en betaald hebben dan is het zeker voor de 21ste in huis als POSTNL zijn best doet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Vraagje : Waar voer ik de kortingscode precies in ?!? * Edit : gevonden : Optie "waardebonnen" , in winkelwagen. Had 'm over het hoofd gezien .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fallout Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Hallo all, Ik heb er net 2 van besteld via prepshop, met een korting kosten ze 12.50 per stuk en verzendkosten zijn gratis:) We zullen zien of die zo werkt als ik verwacht, ik vraag me alleen af hoe merk je dat je life strow op is en niet meer werkt zo als het hoort... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
(T)r@cer Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Zou iemand mij de kortingsbon misschien toe kunnen sturen? Ik wil er ook graag 2 bestellen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arguin Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Zou er ook graag bestellen, iemand een kortingsbon? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fallout Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Kijk je email ff na, als het goed is heb je een email met kortingskode gekregen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
(T)r@cer Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Kijk je email ff na, als het goed is heb je een email met kortingskode gekregen. Toen was ik nog niet geregistreerd. Pas vanmorgen gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Ik had mij niet opgegeven voor de nieuwsbrief x) (net nu gedaan) laten we hopen dat er een tweede wordt verstuurd x) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Is dit ook gratis verzending voor Belgische leden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Is dit ook gratis verzending voor Belgische leden? Voor onze Belgische vrienden wordt er eenmalig een verzend bedrag van 5 euro bij de rekening gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Hoe zit het met de houdbaarheid van de lifestraw? Ik zag ergens staan dat ze binnen 3 jaar gebruikt moeten worden, dit zal wel een verplichte THT datum zijn dus daar maak ikme geen zorgen over. Meer vraag ik me af hoe het is met de houdbaarheid na het 1e gebruik. Moet je (zoals een geopend blik) dan opgebruiken of kunnen ze gedurende verschillende vakanties over een aantal jaren "op" gebruikt worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Hoe zit het met de houdbaarheid van de lifestraw? Ik zag ergens staan dat ze binnen 3 jaar gebruikt moeten worden, dit zal wel een verplichte THT datum zijn dus daar maak ikme geen zorgen over. Meer vraag ik me af hoe het is met de houdbaarheid na het 1e gebruik. Moet je (zoals een geopend blik) dan opgebruiken of kunnen ze gedurende verschillende vakanties over een aantal jaren "op" gebruikt worden? http://preppers.nl/forum/threads/1371-Review-LifeStraw?p=73061#post73061 Antwoord van @LifeStraw Nederland: Graag wil ik even meer duidelijkheid geven over de houdbaarheidsdatum van de LifeStraw. Deze vraag is ook gesteld hier bij Preppers.nl. Daarom voeg ik deze ook graag even toe bij deze Review. Onze eerste LifeStraw versie had actieve componenten, maar de nieuwste LifeStraw heeft dat niet. Bij testen is gebleken dat de doorvoer langzaam afneemt bij 1000 liter zeer vuil water, waardoor dit wijst op een passief filtersysteem. Op dit moment heeft de patenthouder Vestergaard Frandsen een houdbaarheidsdatum van 3 jaar opgegeven, omdat de nieuwe LifeStraw pas 3 jaar op de markt is. Deze datum zal steeds bekeken worden naarmate hij langer op de markt is. In de LifeStraw zitten draadjes die een beetje vochtig zijn en bij langdurige warmte zullen uitdrogen. Daarom zou je ook 1 x per 2 jaar de LifeStraw even kunnen gebruiken, voor een betere houdbaarheid. Gelukkig zijn de nieuwe LifeStraws nu vacuüm verpakt en hierdoor zal de levensduur veel langer zijn dan die 3 jaar, mits goed opgeborgen op een donkere plek en beneden kamertemperatuur. Hopelijk heeft mijn reactie voldoende vragen opgelost over de LifeStraw. Ton Pas, LifeStraw Nederland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.