Gast Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Soowww, dat is wel zo'n beetje de meest fatsoenlijke GS-post ever. In Pritt heb je een fan, zoveel is duidelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 De uitgeverij mag de 2de druk vast aanzetten :-)Â Gaat nu erg snel zeg, ik weet wat de virtuele wereld kan betekenen en erg veel mensen kan bereiken. Via de uitzending van Filemon naar Geenstijl, wel gehoopt maar niet gedacht. Bewustzijn van veel mensen nu sneller plaats vinden. Â Ik hou de mail support in de gaten Dick, volgende week bij P & W? Â Â Pfff, vergis je niet in hedonist Pauw Mr. Gold. Mag ook graag mensen weg zetten als gestoorde. Blijft een rode zender de VARA.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Paul Wiiteman ken ik goed, ik heb al twee keer bij hem in de uitzending gezeten. Voor mijn prep vriendjes heb ik niet een geheim, maar ik houd nu toch even mijn mond. En ik blijf hopen op een andere prepper die (ook) in de media wil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Soowww, dat is wel zo'n beetje de meest fatsoenlijke GS-post ever. In Pritt heb je een fan, zoveel is duidelijk. Â Helemaal mee eens, mooi stuk om te lezen! Ook even de deeplink: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/10/bindende_kijktip_prepper_dick.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crafts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Beste Dick,  Gefeliciteerd met de verdiende aandacht. Leuk om mijn eigen strategie en organisatiemethode te herkennen in de jouwe. Van alle mooie spullen die voorbij kwamen, waaronder de hiker 111 van Optimus (meneer heeft er gewoon 2!), valt je koffiezetapparaat uit de toom (vergeef mijn bemoeizucht:o). Waarom geen Moccamaster, de koning onder de filterkoffieapparaten. De meeste mensen kennen de Moccamaster als de Exellent 10SN van Douwe Egberts. Ik kocht mijn oudere versie, een 10S op een rommelmarkt voor € 17,50. Van een oud omaatje geweest en dus als nieuw. Mocht je een net exemplaar tegenkomen komen op een rommelmarkt/kringloopwinkel gewoon kopen. Hiermee haal je een oerdegelijk Hollands product in huis. Het vergaren van duurzame, betrouwbare producten voor een goede prijs is voor mij ook een onderdeel van het preppen. Voor de liefhebber een linkje naar de producent: http://www.moccamaster.nl/  [ATTACH=CONFIG]1153[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Hallo Crafts. De shtf komt eraan en dan krijg ik de hele buurt op de koffie. Daarom heb ik drie van deze koffiezet apparaten;  http://www.hasag.info/hasag/bilder/bvb.jpg   Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crafts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Hallo Crafts. De shtf komt eraan en dan krijg ik de hele buurt op de koffie. Daarom heb ik drie van deze koffiezet apparaten; http://www.hasag.info/hasag/bilder/bvb.jpg     Indrukwekkend apparaat. Qua geluid lijkt hij verdacht veel op een stoomlocomotief. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Ja, zo klinken alle mensen die bij mij op de koffie zijn geweest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Wat zitten er idiote reacties tussen op Geen Stijl! Maar wel tof dat Geen Stijl achter jou staat, Dick! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Als jij maar achter me staat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Jij bent mij Singer held! Mij heb je! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Beste Dick, Gefeliciteerd met de verdiende aandacht. Leuk om mijn eigen strategie en organisatiemethode te herkennen in de jouwe. Van alle mooie spullen die voorbij kwamen, waaronder de hiker 111 van Optimus (meneer heeft er gewoon 2!), valt je koffiezetapparaat uit de toom (vergeef mijn bemoeizucht:o). Waarom geen Moccamaster, de koning onder de filterkoffieapparaten. De meeste mensen kennen de Moccamaster als de Exellent 10SN van Douwe Egberts. Ik kocht mijn oudere versie, een 10S op een rommelmarkt voor € 17,50. Van een oud omaatje geweest en dus als nieuw. Mocht je een net exemplaar tegenkomen komen op een rommelmarkt/kringloopwinkel gewoon kopen. Hiermee haal je een oerdegelijk Hollands product in huis. Het vergaren van duurzame, betrouwbare producten voor een goede prijs is voor mij ook een onderdeel van het preppen. Voor de liefhebber een linkje naar de producent: http://www.moccamaster.nl/  [ATTACH=CONFIG]1153[/ATTACH]  Ik zat vandaag weer naar dat filmpje te kijken. Wat me opviel (en wat ik de vorige keer niet gezien had) is de shot waarbij Dick de koffiekan terug op de automaat zet. En het leek me dat de kan nogal vies eruitzag. Zou dat de reden kunnen zijn dat Filemon die koffie niet te pruimen vond? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 @TyrionLannister. Ik oefen ook alvast in het zo min mogelijk afwassen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Er is een gezegde: De vieste huisvrouwen zetten de lekkerste koffie. Maar kennelijk geldt dat niet voor huismannen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Jij bent mij Singer held! Mij heb je! Â Mijn geheugen in zo slecht. Is allemaal goed gekomen met een Singer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Dick staat nu zelf op http://www.dumpert.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Dick staat nu zelf op http://www.dumpert.nl/ Â Dick staat nu zelf op Dumpert? Logisch als je 54 bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Prepper Dick word een Cult figuur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Word ik nou al voor kul figuur uitgemaakt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Word ik nou al voor kul figuur uitgemaakt? Â Nee zeker niet haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Helemaal mee eens, mooi stuk om te lezen! Ook even de deeplink: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/10/bindende_kijktip_prepper_dick.html  Heb 3/4 gelezen van de reacties maar wat een schapen allemaal maar wel gevaarlijke schapen als je het zo leest, bijna de helft zegt dat ze het wel van anderen zullen afpakken als het zover is:mad: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Heb 3/4 gelezen van de reacties maar wat een schapen allemaal maar wel gevaarlijke schapen als je het zo leest, bijna de helft zegt dat ze het wel van anderen zullen afpakken als het zover is:mad: Â Maar ze hebben vast wel gladde praatjes. Gladde praatjes maken alles goed. Waterboarden is democratisch. Guantanamo Bay is normaal. We worden geleid door geweldige mensen. En plunderen kan op een beschaafde manier. Het leven is prachtig. Denk positief! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 "Hij schijt wel veel zeg... soepmetballenjongen | 20-10-12 | 16:21 | Â Hij is straks misschien een van de weinigen die nog kan schijten" Â haha toch overwegend positieve reacties voor geenstijl begrippen, de opnamen doen hun werk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Toch ook reacties waarbij mensen gaan nadenken en denken, die Dick is toch niet eens zo gek. Ik ben er 100% van overtuigd dat door deze aandacht diverse mensen hun leven toch wat anders gaan inrichten. Begint allemaal met informatie voorziening. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Heb 3/4 gelezen van de reacties maar wat een schapen allemaal maar wel gevaarlijke schapen als je het zo leest, bijna de helft zegt dat ze het wel van anderen zullen afpakken als het zover is:mad: Â Intrnet helden (Psychopaten kan ook) noem ik hun, grote bek hoe kut een ander is. Maar daar blijft het ook bij. Â Wat willen ze doen, ons belagen met toetsenborden of de muis gebruiken als slinger? Â Ik zou me eerder zorgen maken om mijn buren, collega,s, kennissen, "vrienden" en familie .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.