Gast Dick Berts Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Daar is ie weer, in afwachting van zijn aflosser, uw (?) woordvoerder Dick Berts op dinsdag 16 oktober om 21.55 uur in De Week van Filemon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Oh dit gaat heel interessant worden en ben ook erg benieuwd naar reacties van non-preppers. Meteen in mijn agenda gezet. Ben ook erg nieuwsgierig hoe alles gemonteerd is. Â Respect Dick dat je dit gedaan hebt. Ik heb zelf vandaag de vrouw van Ger.nl gesproken en daar komt deze week een artikel online van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Goed gedaan Dick, ik ben benieuwd, maar eerst elkaar naar ontmoeten zaterdag. Mijn tv held, mag ik je handtekening... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 @Simurgh. Alleen als ik die van jou ook krijg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 @Simurgh. Alleen als ik die van jou ook krijg. Â Waar wel je hem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Ik stel voor om eem poster serie van onze Dick te maken die dan voor een klein bedrag verkocht worden zo kan een budget voor reklame doeleinden worden opgebouwd. in de VS is dit heel normaal zoals deze [ATTACH=CONFIG]1087[/ATTACH] Â via de site http://www.thelibertyman.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Dick, je staat weer genoteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Jij bent toch niet die parkeerwachter die mij vorige week 85 euro liet betalen, omdat ik een paar minuten te lang in de blauwe zone stond? Even heel serieus; ook uit dit soort zaken constateer ik dat ik moet gaan preppen. Wat een doodzieke samenleving. Ik doel daarbij niet zozeer op de bekeuring, maar op de krankzinnige hoogte van het bedrag. Voor velen van ons een dagloon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Daar is ie weer, in afwachting van zijn aflosser, uw (?) woordvoerder Dick Berts op dinsdag 16 oktober om 21.55 uur in De Week van Filemon. Ik ga kijken! Â PS heb je boek gelezen, ben er erg blij mee en het gaf ook een bevestiging dat mijn reden om mij nog meer te gaan verdiepen in het preppen toch echt onderbouwd is. Ook handig om mensen in mijn directe omgeving met een aantal 'feitjes' te gaan waarschuwen. Kan ik het preppen wat beter onderbouwen met jouw wijsheid. Zal nog een review plaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Dank je Lotte. Het boek verkoopt heel matig. Op zich kan me dat niet schelen, want ik heb het niet geschreven om er wat aan te verdienen. Je hebt het over mijn wijsheid. Bij vlagen is die er wel, maar ook van het tegendeel is nogal eens sprake. Maar dat heeft ieder mens. Ik hoop toch dat de eerste druk van mijn boek uitverkocht raakt, want dan kan ik met een nog veel beter boek komen. Niet in de laatste plaats vanwege de wijsheid van mijn mede preppers op deze site. hg Dick. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harkonen Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Check; staat in de agende. Ben benieuwd hoe BNN het gaat brengen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Dank je Lotte. Het boek verkoopt heel matig. Op zich kan me dat niet schelen, want ik heb het niet geschreven om er wat aan te verdienen. Je hebt het over mijn wijsheid. Bij vlagen is die er wel, maar ook van het tegendeel is nogal eens sprake. Maar dat heeft ieder mens. Ik hoop toch dat de eerste druk van mijn boek uitverkocht raakt, want dan kan ik met een nog veel beter boek komen. Niet in de laatste plaats vanwege de wijsheid van mijn mede preppers op deze site. hg Dick.  Je noemde idd de Dutch Oven van Qvist, die van Barbecook zijn goedkoper voor de mensen die op hun budget moeten letten. Verder noemen ze dit soort pannen ook nog wel eens Potjies...oftewel Zuidafrikaanse Potjies (ook wel heksenketels genoemd). Soms kun je ze onder die naam op MP dan ook nog wel eens vinden  Dat soort alternatieven zou je dan idd kunnen toevoegen aan een nieuwe druk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Ik ga kijken, moet ik zeker niet vergeten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Je noemde idd de Dutch Oven van Qvist, die van Barbecook zijn goedkoper voor de mensen die op hun budget moeten letten. Verder noemen ze dit soort pannen ook nog wel eens Potjies...oftewel Zuidafrikaanse Potjies (ook wel heksenketels genoemd). Soms kun je ze onder die naam op MP dan ook nog wel eens vinden Dat soort alternatieven zou je dan idd kunnen toevoegen aan een nieuwe druk. Hoi Lotte20, die Barbecook dutch ovens zijn toch van een flink mindere kwaliteit. Met name de afwerking laat soms te wensen over. De deksels sluiten niet goed op de pot/pan, zijn vaak niet netjes rond (kieren) en er zitten vaak nog wat kleine giet foutjes in. Over het algemeen werken die Barbecook DO wel redelijk (kans op aanbranden is groter, omdat deksel niet goed sluit) maar voor het kleine extra bedrag koop je beter een Qvist DO. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 We gaan weer kijken Dick, er wordt steeds meer aandacht aan besteed, Wil succes zeggen maar is al opgenomen.Succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Hoi Lotte20, die Barbecook dutch ovens zijn toch van een flink mindere kwaliteit. Met name de afwerking laat soms te wensen over. De deksels sluiten niet goed op de pot/pan, zijn vaak niet netjes rond (kieren) en er zitten vaak nog wat kleine giet foutjes in. Over het algemeen werken die Barbecook DO wel redelijk (kans op aanbranden is groter, omdat deksel niet goed sluit) maar voor het kleine extra bedrag koop je beter een Qvist DO. Â Hoi prepass, dank voor deze aanvulling. Ik heb zelf een Falkirk en die bevalt uitstekend... En heb zelf geen ervaring met Barbecook, maar ik zag het prijsverschil en dat kan toch voor sommigen wel wat uitmaken. Kwwaliteit is zeker belangrijk, de keus is dus aan de Prepper zelf! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 275.000 man zit al klaar om vandaag 21:55 naar de week van Fillemon te kijken te in de hoofdrol onze eigen Dick Berts. Â Morgen zal de site ook een nieuw bezoekers record neerzetten door deze aflevering en de nieuwe Doomsday Preppers uitzending. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Kan ik morgen op naar de 2000 berichten als ik al die preppers welkom ga heten....ik stop daar maar eens mee.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Begint een dagtaak te worden idd:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 word uitzending gemist, maar ik gaat zeker kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 @Dick: vind het heel moedig van je dat je met Filemon in zee bent gegaan. Nu maar hopen dat het een beetje knap word gemonteerd en Filemon bepaald gedrag(mensen niet serieus nemen etc) heeft nagelaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 @urbanprepper. Dank je wel. Ha, ha, ha, aan mijn reputatie valt toch niet zoveel meer te beschadigen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 275.000 man zit al klaar om vandaag 21:55 naar de week van Fillemon te kijken te in de hoofdrol onze eigen Dick Berts. Â Morgen zal de site ook een nieuw bezoekers record neerzetten door deze aflevering en de nieuwe Doomsday Preppers uitzending. Â Hoop dan maar dat de site niet plat komt te liggen door het grote aantal bezoekers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Hoop dan maar dat de site niet plat komt te liggen door het grote aantal bezoekers  Ja misschien moeten de vaste bezoekers maar de site tussen 22:00- 00:00 mijden vandaag  Ik verheug mij erg op de uitzending en heb ook het geloof dat ze een mooie weergave geven en we trots mogen zijn op Fillemon en zijn crew. Maar dit zal vanavond blijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Wordt voor mij ook uitzending gemist, eerst sporten, maar daarna.... Ik kijk ernaar uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.