Ga naar inhoud
GENEGEERD

Als vloeken in de kerk.... verslavingen


Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Tijdens SHTF kom je je zelf tegen, je merkt dat je geen nicotine, cafeïne of nog erger geen drugs meer hebt. Mensen met een verslaving weten hoe het voelt om 24 uur zonder hun verslaafde middelen te zitten. Ontwenning verschijnselen kunnen je verlammen, je bent niet helder en niet voor rede vatbaar. Dit kan zeer gevaarlijk zijn voor een shtf situatie.

 

Ik zelf ben gestopt met roken en cannabis gebruik, en wil ook zelfs zo ver gaan om ook te stoppen met cafeïne.

 

Ik hoop dat ik mensen aan het denken kan zetten of te inspireren om hun verslavingen of zwakheden (denk ook bijv, aan gezonder eten en sporten) aan te pakken. Lijkt mij een heel belangrijke prep voor shtf.

 

Peace out :cool:

 

Goed punt, zou inderdaad op de to-do lijst van elke prepper moeten staan. Vergeet ook die sociaal geaccepteerde verslavingen niet, bijv tv kijken of elke dag sporten. Ik ben zelf ook niet vrij van verslavingen (roken, biertje, koffie) maar wil daar wel wat aan doen voordat SHTF mocht gebeuren. Dan hou ik me namelijk liever met andere dingen bezig dan je druk maken over je volgende 'fix'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat dan te denken van chocolade? Ik zou zorgen dat je daar veeeeeeeel van hebt liggen. Handig als ruilmiddel, verslavend en het belangrijkste: vrouwen worden ook tijdens en na SHTF ongesteld.....wie wil er nu tijdens de periode in een kelder opgesloten zitten met 1 of meerdere vrouwen die aan het menstrueren zijn zonder chocolade?!:eek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dan te denken van chocolade? Ik zou zorgen dat je daar veeeeeeeel van hebt liggen. Handig als ruilmiddel, verslavend en het belangrijkste: vrouwen worden ook tijdens en na SHTF ongesteld.....wie wil er nu tijdens de periode in een kelder opgesloten zitten met 1 of meerdere vrouwen die aan het menstrueren zijn zonder chocolade?!:eek:

 

Ik zou me eerder druk maken om tampons dan, ik geef geen zak om chocola :').

Link naar reactie
Delen op andere sites

cannabis is een veelzijdig product om te planten, je kan er touw van maken, draad om kleding mee te herstellen en om te roken (ruilmiddel), hiervoor kun je ook de tabaksplant voor gebruiken, beide zijn ook medicinaal.

als windscherm samen met de aardpeer een goedde beschutting voor je teelt.

dus ach je verslaving kun je voortzetten.

ik rook ook (gewoon shag) maar loop ook hard mijn conditie is nog steeds op peil, drink geen alcohol wel sloten koffie dus moet ik nog een altenatief op vinden een soort surogaatkoffie.

ik wil mijn geneugte echt niet kwijt meteen de gedachtte al.....................

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...