Thexder Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 I moest lachen Zo nu nog even een leuk achtergrond muziekje bij het inventariseren van mijn voedselvoorraad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 ohwja ... apple en flash = no go ... Ik weet niet of de admins hier eventueel een passende oplossing voor kunnen verzinnen? Doe maar als Simurgh deed, ook de directe link erbij zodat er ook een non-flash optie is. Leuk om alle enthousiaste reacties te lezen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Gave podcast! Pure awesomeness! Vind wel dat je een vast tune moet hebben straks net als de huisstijl! Verder niks aan te merken dikke like van mij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2012 @Dr.Prepper zou wel willen, maar kan mijn post niet meer aanpassen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 zou wel willen, maar kan mijn post niet meer aanpassen! Is gefixt :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 28 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2012 Als je een vrouw was, had je een dikke zoen van me gekregen ... we zullen nu volstaan met een High 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Normaal was ik altijd blij dat het weekend was, tegenwoordig niet meer. Laat het weekend maar snel voorbij gaan zodat er weer snel een nieuwe PodCast komt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Normaal was ik altijd blij dat het weekend was, tegenwoordig niet meer. Laat het weekend maar snel voorbij gaan zodat er weer snel een nieuwe PodCast komt Oh nee haha Als dat niet iemand onder druk zetten is Lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 @ Mr. Gold ik dacht juist aan iets, zou het niet mogelijk zijn om de podcast een plaats te geven op het forum dat wanneer je die link aanklikt je de meest recente uitzending krijgt te horen, gewoon een idee hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 klinkt inderdaad erg lekker, prettig om naar te luisteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2012 @Chinaka dat plan is inderdaad besproken en zal waarschijnlijk plaatsvinden als we een leuk archief hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Klinkt goed hoor. ik doe het je niet na. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Secret Prepper Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Tof, klinkt goed en entertaining! Leuk gedaan TC Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Er is een nieuwe onderweg! ... waar jij ook in voorkomt @Secret_Prepper ! hij wacht op goedkeuring van de admins thanx Secret Prepper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik heb hem nog niet ontvangen in mijn PM box TC. Ik kan niet wachten en dan kan die snel online gezet worden door @Dr.Prepper De afgelopen dagen zat ik al te F5-en Zo gaaf dat je dit doet en ons laat lachen en inspireren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 hij staat er hoor! Gauw F5 !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 muzak idee http://www.youtube.com/watch?v=XIhaZ8NrjsE Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.