maxio Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Evve gewoon een paar vraagjes. Hoe ziet jullie's uitval basis eruit? Hebben jullie er verdediging bij? Hebben jullie er een energie/water bron bij? Hebben jullie ook *Spiderholes*? Staat er ook een vervoersmiddel bij? *Denk aan boot,auto,truck etc.) En de laaste. Hebben jullie er ook een moes/groente/tuin bij? -Maxio Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Welke versie wil je horen? De BOL uit mijn dromen, of mijn werkelijke BOL... en dan kan je nog kiezen uit mijn BIL of BOL ghehehe, klinkt erg fout zo... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maxio Geplaatst: 17 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2012 De werkelijke natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 mijn BIL is gewoon mijn huis op dit moment. ik heb wel een gebied op het oog waar ik mijn BOL wil maken als de SHTF. enige voorbereidingen die ik daar kan doen zijn alvast kisten verstoppen met voorraden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Slotgracht met krokodillen, mijnenveld, automatische mitrailleurs, vijf loslopende wolven, hier komt niemand binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maxio Geplaatst: 17 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2012 Nou 1 ding mocht er een crisis komen. Jullie zijn allemaal welkom in mijn Basis ^^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Chinese krijgskunst: "Je moet altijd gouden bruggen achter je vijand bouwen". Achter mijn basis bevindt zich een brug met een op goud lijkend kartonnen middenstuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Chinese krijgskunst: "Je moet altijd gouden bruggen achter je vijand bouwen". Achter mijn basis bevindt zich een brug met een op goud lijkend kartonnen middenstuk. Ik bouw standaard in mijn trappen 1 tree met afwijkende hoogte eens zien hoe hard een vreemde op zijn bek gaat als hij naar boven rent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 het pentagon is een schaal model van mijn huis, dat is puur om een beetje te experimenteren met van alles, dan houd ik het thuis netjes hopelijk heb ik volgend jaar mn 2e kerncentrale up and running zonder gein, het meeste is goed voor elkaar en om eerwaarde visser te quoten dit is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Nou 1 ding mocht er een crisis komen. Jullie zijn allemaal welkom in mijn Basis ^^ altijd fijn om te horen dat we bij een wild vreemde terecht kunnen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Nou 1 ding mocht er een crisis komen. Jullie zijn allemaal welkom in mijn Basis ^^ Lief bedoelt denk ik maar ik ga toch liever bij de 5 wolven van KS zitten;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Nou op eerste plaats hoop ik dat ik in me eigen huis kan blijven maar als het echt niet meer kan, vanwege massale inbraken en eventueel moorden enzo dan ben ik hier snel weg, of ik het dan overleef is een tweede... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Dit bericht is ontstaan, omdat ik geheel tegen mijn wil tot obergruppenfuhrer ben gebombardeerd. De enige manier om daar snel vanaf te komen is, zo snel mogelijk een grote hoeveelheid onzin berichten op deze site te zetten. U bent dus gewaarschuwd. He, eindelijk weer eens een negatieve rating gescoord. Heerlijk! Daar knap ik van op! Wie zit daar alsnog mijn dag te verzieken met die plus knop? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Lief bedoelt denk ik maar ik ga toch liever bij de 5 wolven van KS zitten;) Je bent welkom! Ik heb eikeltjes koffie van Simurgh en vanaf de kantelen kunnen we Zombies bekogelen! Wordt gezellig, neem je pa mee, ik heb ook nog lekker Belgisch bier geprept. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Dank je KS. komt helemaal goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 ik heb geen uitvals basis, maar wel een plekje dat ik thuis noem en iedereen is welkom, maar wel op afspraak. LOL oeps sorry dames en heren mijn afspraken agenda is tot en met de SHTF volgeboekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Waar staat 'JOUN' voor? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Voor het feit dat de uitvalsbasis van Maxio in Friesland ligt. Joun is Fries voor jouw. Nog een paar van dit soort verkapte plaatsaanduidingen en we hebben er als preppers weer een depot bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Waar staat 'JOUN' voor? He, gelukkig, ik was dus niet de enige die met dat afvroeg! Het is vast een afkorting die we nog niet kennen... "Je Ondergrondse Uitwijk Noodvoorziening" of iets dergelijks... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Haha die is goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Ik ben in Nederland nog niet zo overtuigd van het nut van een BOL, probeer er eerst maar eens te komen in een SHTF situatie en ik weet ook niet zulke uitgestrekte bossen dat niemand per ongeluk tegen je BOL aan zou lopen ... En ieder minor SHTF waar je nog wel naar je BOL in midden Frankrijk kan rijden is te overzien en dan blijf ik liever stilletje thuis zitten ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harkonen Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=ajWCXdRwhDA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 21 september 2012 Delen Geplaatst: 21 september 2012 Nou 1 ding mocht er een crisis komen. Jullie zijn allemaal welkom in mijn Basis ^^ Thanks! Het lijkt me wel handig als je even aangeeft waar joun basis is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 21 september 2012 Delen Geplaatst: 21 september 2012 Nou 1 ding mocht er een crisis komen. Jullie zijn allemaal welkom in mijn Basis ^^ Kan je me even informeren over de ligging, coördinaten, wat je in huis hebt enz.. Ben zeeer geïnteresseerd hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 21 september 2012 Delen Geplaatst: 21 september 2012 Voor het feit dat de uitvalsbasis van Maxio in Friesland ligt. Joun is Fries voor jouw. Nog een paar van dit soort verkapte plaatsaanduidingen en we hebben er als preppers weer een depot bij. Raar dat ik dat snap en mij meestal geen vragen stel bij een beetje ander taal gebruik. Vond die Joun best cool . Maar tja vind de Friese taal dan ook wel super. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.