Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Vraag] Hoe ziet jouw uitvalsbasis eruit?


maxio

Aanbevolen berichten

Mijn huis is weinig aan te zien maar mijn Bol is vlak bij mijn huis 30km op het onbewoonste stukje Nederland

Overal om je heen water en waar water is is voedsel,deze plek is ook maar van 2 kanten te berijken dus ook goed te bewaken met meerdere personen.

En niemand zou verwachten daar iemand zou wonen.

Tenzij het water door middel van een overstroming te hoog komt natuurlijk want dan neem ik wel een andere plek.

Ik heb deze plek verleden winter dubbel geisoleerd en een houtkachel geinstaleerd.

Ik heb 4kuub hout in mijn schuur liggen en kan daar wel een tijdje mee vooruit.

Ik heb daar een geisileerde container neer laten zetten maar niet eerder voordat ik de kelder er onder gegraven had ;)

Dit is dus een koele plek en tevens beschutting tegen gevaar aangezien de container minimaal 2000kilo weegt.

Ik heb daar een geheel ofgrid stroom systeem liggen door middel van 3x130watt zonnepaneel en 6x230amp accu's

Een osmose waterpomp met opvoerpomp voor het drinkwater op 12 volt

En natuurlijk een windmolen mag niet ontbreken als je aan het water zit dus die heb ik ook.

Een visbootje dubbelwandig en onzinkbaar met 20pk en een paar roeispaanen.

De 20pk is om het sleepnet en de staande wand net uit te zetten die ik heb.

Tevens heb ik een fuik voor palling en dergelijke vissen die je vanaf de kant in een sloot kan gooien.

5x200 liter water vaten voor de ergste dorst en een regenwater systeem om te douchen

TV +Satalite schotel op 12 volt+een communicatie systeem een soort bakkie maar dan een stuk uitgebreider.

Ik ga natuurlijk niet alles vertellen maar zoals je ziet ben ik druk bezig met preppen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Potverdikkie je zit toch niet stiekum op mijn BOL!!! :p

Mijn huis is weinig aan te zien maar mijn Bol is vlak bij mijn huis 30km op het onbewoonste stukje Nederland

Overal om je heen water en waar water is is voedsel,deze plek is ook maar van 2 kanten te berijken dus ook goed te bewaken met meerdere personen.

En niemand zou verwachten daar iemand zou wonen.

Tenzij het water door middel van een overstroming te hoog komt natuurlijk want dan neem ik wel een andere plek.

Ik heb deze plek verleden winter dubbel geisoleerd en een houtkachel geinstaleerd.

Ik heb 4kuub hout in mijn schuur liggen en kan daar wel een tijdje mee vooruit.

Ik heb daar een geisileerde container neer laten zetten maar niet eerder voordat ik de kelder er onder gegraven had ;)

Dit is dus een koele plek en tevens beschutting tegen gevaar aangezien de container minimaal 2000kilo weegt.

Ik heb daar een geheel ofgrid stroom systeem liggen door middel van 3x130watt zonnepaneel en 6x230amp accu's

Een osmose waterpomp met opvoerpomp voor het drinkwater op 12 volt

En natuurlijk een windmolen mag niet ontbreken als je aan het water zit dus die heb ik ook.

Een visbootje dubbelwandig en onzinkbaar met 20pk en een paar roeispaanen.

De 20pk is om het sleepnet en de staande wand net uit te zetten die ik heb.

Tevens heb ik een fuik voor palling en dergelijke vissen die je vanaf de kant in een sloot kan gooien.

5x200 liter water vaten voor de ergste dorst en een regenwater systeem om te douchen

TV +Satalite schotel op 12 volt+een communicatie systeem een soort bakkie maar dan een stuk uitgebreider.

Ik ga natuurlijk niet alles vertellen maar zoals je ziet ben ik druk bezig met preppen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...