Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe preppen voor: HET ONTBIJT ?


Preppah

Aanbevolen berichten

@ML. Tsjeemig de peemig wat maak je me weer blij. Heel erg bedankt. Ook voor je commentaar op mijn boek. Het is een feestje om "Mandy Lifeboats" op het net te zien verschijnen. Ik moet iedere keer weer lachen. Ik ben best een slimme vent, maar wel met hele sterke oen neigingen. Ik dacht eerst, nu krijgen we ook nog te maken met een hufter die hier zijn reddingboten probeert te verkopen voor een watersnood of zo. Ik dacht dat echt, ik zit je niet te dollen. Mandy Lifeboats. Geweldig. De leukste naam van deze site. hg Dick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat ik ook een vondst vond vanmiddag was de eierpannenkoekmix van de Jumbo, je hoeft alleen water toe te voegen, eieren zitten er al in.... handig. (THT 10/2013)

In pannenkoek hoeft niet perse ei...je kan een ei ook vervangen door een eetlepel lijnzaad wat je even in water geweekt hebt.

 

No-egg is eipoeder, verkrijgbaar bij oa de Tuinen, kost vier euro

 

Pannenkoeken kan je ook zonder melk maken, zelfs met water.

Ik maak het voor mensen geen lactose verdragen met kokosmelk.Uit een blikje.

 

En, hier ergens gelezen...Ingeblikt brood en melkpoeder zijn bij noodzaak.nl te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Richard Friesland

Ik heb 25 kg griesmeel gekocht goed voor 625 borden griesmeel pap.

 

het probleem met kant en klare broodmix is dat er zout en gist in zit en het zout tast de gist aan daardoor niet lang houdbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vriend die in een meelfabriek werkt en die mag soms zakken meel meenemen naar huis en deelt ze uit aan bekenden die er geinteresseerd in zijn. Hij vroeg of ik er geintereseerd in een zak spelt was maar ik wist niet hoe lang zo'n zak houdbaar is en hij zei dat er doorgaans kleine beesjes in zitten. Dat verminderde mijn interesse gelijk. :p

 

als je de meel 4 dagen in de vrieziers doen,zijn de beestjes dood, en de meel prima te gebruiken met ook nog wat extra eweit erbij. trouwens het is ook een goede voorzorg maatregel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...