Gast ghostwhiper Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 @Lindaja maak er binnen de bebouwde kom maar op dat je 250-500 meter komt. Open veld en zicht verbinding en kilometer of 2 maximaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 @Lindaja maak er binnen de bebouwde kom maar op dat je 250-500 meter komt. Open veld en zicht verbinding en kilometer of 2 maximaal. het is speciaal voor op de camping bedoelt dus geen hoge gebouwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 @Lindaja...probeer het uit in de stad en eventueel tijdens een SC als je er bent met dochter...dan heb je een globaal idee wat de afstand is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 allicht gaat het mee naar vlaanderen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 @Lindaja...probeer het uit in de stad en eventueel tijdens een SC als je er bent met dochter...dan heb je een globaal idee wat de afstand is. Volgnde SC is geen stad hooguit een paar huizen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 @Geert...dat bedoelde ik ook, namelijk 2 verschillende situaties....een stad met bebouwing en een SC waar meestal geen bebouwing is...bos of open vlakte.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik heb nog een setje van die dingen liggen voor de liefhebber.. Eens zien of ik op een SC kan aanschuiven, is miss wel leuk als karma ofzo.. Het zijn deze kleine walkietalkies, draaien op 3 aaa batterijen.. en zijn 1 keer gebruikt - ik dacht dat het prettiger was om die kleine dingen op zak te hebben, maar na even proberen in een bebouwde ruimte toch weer terug naar mijn grotere porto's Midland 5 watt.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik heb nog een setje van die dingen liggen voor de liefhebber.. Eens zien of ik op een SC kan aanschuiven, is miss wel leuk als karma ofzo.. Het zijn deze kleine walkietalkies, draaien op 3 aaa batterijen.. en zijn 1 keer gebruikt - ik dacht dat het prettiger was om die kleine dingen op zak te hebben, maar na even proberen in een bebouwde ruimte toch weer terug naar mijn 5 watts.. (wel groter dus) ook alecto`s die dingen zijn leuk voor de kinderen ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 @Lindaja precies.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 ook alecto`s die dingen zijn leuk voor de kinderen ;-) Ik kan me voorstellen dat als de pleuris is uitgebroken en je wilt voorzichtig de buurt verkennen, deze walkies nuttig kunnen zijn als je aan het thuisfront stilletjes je terugkeer wilt aankondigen. De aanschaf ervan is tientjeswerk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Als je stil wil zijn heb je pech de piepjes kun je niet uitzetten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Bij mijn goedkope walkie wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 En, zoals elders besproken, je kan oordopjes oid gebruiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 zo leuk dochter is er mee aan het spelen en we kregen er een hallo doorheen ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 zo leuk dochter is er mee aan het spelen en we kregen er een hallo doorheen ;-) Met een LogicFlex Mk1 erbij heeft ze nog meer plezier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Met een LogicFlex Mk1 erbij heeft ze nog meer plezier. ik vrees dat dat model niet zo handig werkt met lang haar ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Met een LogicFlex Mk1 erbij heeft ze nog meer plezier. Was de LogicFlex MK2 niet al beschikbaar? Die de straling afschermt. Kan me voorstellen dat je juist kinderen niet wilt blootstellen aan de straling. On topic, heel handig die porto's. Ben er fan van. Het genoemde bereik kun je halen als de omstandigheden optimaal zijn. In de stad, maar zeker ook in het bos, wordt het bereik flink minder. Op SC Brabant hadden we met een meter of 600 in het bos nog wel bereik maar het begon krakerig te worden, dit met 4 watt portofoons. Nu zit er tussen die 0,5 en 4 watt niet zo heel veel verschil in bereik maar juist op de grens van de haalbare afstand kan die paar watt meer het verschil maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik heb nog een setje van die dingen liggen voor de liefhebber.. Eens zien of ik op een SC kan aanschuiven, is miss wel leuk als karma ofzo.. Het zijn deze kleine walkietalkies, draaien op 3 aaa batterijen.. en zijn 1 keer gebruikt - ik dacht dat het prettiger was om die kleine dingen op zak te hebben, maar na even proberen in een bebouwde ruimte toch weer terug naar mijn grotere porto's Midland 5 watt.. Om naar SC Vlaanderen te komen hoef jij toch maar dat stroompje over te steken en dan nog 35km met het OV Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 @Geert was dat maar zo.... Ik moet starten boven het noordzeekanaal..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 @Geert was dat maar zo.... Ik moet starten boven het noordzeekanaal..... Dn verwarde ik je met iemand anders . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 @Geert ik ben ineens wel benieuwd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
duinkonijn Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Leuk spul en bij goed gebruik kun je zelfs met zeer geringe vermogens leuke afstanden draaien (bijv. ruim 20 km met 10 mW in een bijna vrij zicht situatie). Dit in tegenstelling met dichte bebouwing of dicht bebladerd loofbos. Belangrijker als vermogen is in ieder geval goede operating practice. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skirra Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Ik heb een midland g9 mimetic die ik voor airsoft gebruik met een stel vrienden. Werkt ontzettend goed, sterke batterij (kan 3 dagen aanstaan zonder uit te zetten!) en goed bereik. Tot nu toe mijn favoriet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Perry Geplaatst: 3 april 2021 Delen Geplaatst: 3 april 2021 Ik zit naar walkie talkies te kijken en zag de bafeng uv 5r is wel te dik maar dat is in een noodsituatie juist het betere werk. Maar nu zag ik een review en die wou ik toch effe delen is echt ongelooflijk. En de prijs helemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast OBL-Rien Geplaatst: 3 april 2021 Delen Geplaatst: 3 april 2021 De 5r is een leuk ding, maar je hebt er wel een licentie voor nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.