12gauge Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 hier aanmelden graag alleen melden met present ofzo evt aangeven of je met partner komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 rescue, aanwezig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 10 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2012 ben er ook met de vrouw. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 wij komen ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Foxxie is present Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Dick Berts vermoedelijk present. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 ook present Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 onder voorbehoud aanwezig met 1 of met 5. ligt aan, tijd en thuisfront. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Kom ook graag! (echter wel onder voorbehoud van de locatie ivm afhankelijkheid van het OV) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 present samen met partner (raycokes) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Present onder voorbehoud van OV en is sowieso een rare maand voor mij met tal van verjaardagen etc. Dus onder voorbehoud. Laat t.z.t. definitief weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 alle aangemelden gaan vanavond een priveberichtje krijgen met de adressen, niet aangemeld in dit topic, dan krijg je geen priveberichtje van mensen die zich aangemeld hebben verwacht ik wel dat ze komen, en zich anders afmelden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Komop mensen er kunnen er nog een paar bij vandaag laatste mogelijk heid om in te schrijven grts parti Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 ik heb alle aangemelden een privebericht met adres gestuurd, deze svp ook prive houden is wel zo gezellig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 NVD72 met partner hebben zich afgemeld daar was wat tussen gekomen KFF durft niet alleen te komen (die reed met NVD mee) en Fluitketel komt wat later Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Beste mensen, ik heb me aangemeld onder voorbehoud. Het is voor mij een heel eind rijden. Dat gaat alleen op een verantwoorde manier, als ik me optimaal voel en de wegen ook optimaal zijn. Beiden zijn nu niet het geval. Het gaat helemaal niet slecht met me hoor, maar ik kom morgen niet. Ik wens jullie een super dag toe. Tot de volgende keer. Ik blijf overtuigd lid van Gelderland. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Dus we zijn met z'n achten ?. of tel ik verkeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Ik heb 18 gepekelde thee-eieren, die moeten wel op he. (zijn maar een handjevol maanden houdbaar) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Hoewel we blijkbaar niet duidelijk op de lijst staan, zijn wij er morgen ook! hebben dr zin in weer nieuwe mensen te ontmoeten. tot morgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Helaas moet ik me afmelden. Onverwachte familie zaken. Volgende keer ben ik er bij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 ik, nurse, parti, raycokes, tijger frank (+vrouw) rescue greenhood (heeft zich niet duidelijk afgemeld in ieder geval) 7 inderdaad, aanhang niet meegerekend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 plus mij is 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 zouden we bijna de president vergeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 Het was leuk jullie ontmoet te hebben, je krijgt zo een beter beeld van wie je voor je hebt... top.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 wel ff verwarrend 2 van die hoeden ik denk das makkelijk te onthouden, komt er 5 min later de 2e binnen hahahaha was gezellig inderdaad, wat heb ik nog gemist? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten