Ga naar inhoud
GENEGEERD

skills


Aanbevolen berichten

ja skills ik kwam dit onderwerp bij andere vpp's langs komen en leek mij opzich niet verkeerd om dit hier ook bekend te maken.

je weet namelijk maar nooit waar we mekaar op aan kunnen vullen.

 

maar laat ik maar aftrappen..

echt skills heb ik niet die voor de meeste belangrijk zullen zijn.. kan een mooie straatje leggen en verder jaren in de beveileging gezeten ( mobiel,uitsmijter enz)

kan met veel voertuigen overweg maar verder eigenlijk een mannetje van alles.. heb veel boeren verstand laat maar zeggen..

 

daarnaast heb ik enig outdoor ervaring, snares/vuur maken dat soort dingen en voor iemand zonder creativiteit kan ik aardig wat constructies verzinnen en bouwen.

 

hoop dat er meer mensen zijn die hier wat posten en dat we elkaar natuurlijk kunnen helpen of uitleg kunnen geven met bepaalde dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

zelfde soort achtergrond als nvd, zonder de beveiliging dan ;)

ervaring met 27mc, alles met wielen, heb een paar kuchbuksjes, verder kan ik prima voorraadkasten leeg eten, verder veel huis tuin en keuken onderhoud en verbouw ervaring opgedaan tijdens mn doe het zelf verbouwing

Link naar reactie
Delen op andere sites

echte skills heb ik nog niet.

ik kan een beetje leiding geven ( aangezien dat het bij mijn werk hoort)

ik heb verder ervaring met het verbouwen van gewassen in de moestuin. van aardappelen tot bonen tot fruit.

daarnaast dan ik meubels repareren en maken.

als kind het ik ook vaak met een buks geschoten. das nog maar 10 jaar geleden :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scoutingervaring, beveiligingsachtergrond, kan zeilen, roeien, vlotten bouwen enzo. Gelicenseerd radiozendamateur en weet alles van heel oud wapentuig.

Ben een dropout van het seminarie, een kleine mis kan ik wel voor gaan, maar mijn gregoriaans is een beetje roestig.

 

Oh, en ik kan bier brouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, komen hier coole skills voorbij, ik heb niet zoveel te bieden hoor :-)

Ik kan paardrijden (hahaha lol) en heb vrij veel kennis van natuurgeneeskunde (en dus ook wat kruiden).

Verder kan ik dingen repareren of maken als ik er de tijd voor neem / me erin verdiep. Ben ook een beetje computernerd.

Beetje mensenkennis hoort ook bij mijn skills hahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...