Enki Geplaatst: 9 mei 2015 Delen Geplaatst: 9 mei 2015 @Tom Op de Airband kan je niet zenden En da's maar goed ook. Lukt het je wel, dan heb je binnen korte tijd het agentschap telecom op de stoep staan en een heeeeeeeeele dikke boete te pakken (en terecht). Reken maar dat de luchtvaart band een van de banden is die permanent gemonitored worden door het AT. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sebas Geplaatst: 17 mei 2015 Delen Geplaatst: 17 mei 2015 De portofoon die ik gebruik is niet zo sterk maar vond ik de beste keuze omdat je er tevens text berichten via de walkie-talkie mee kunt sturen naar elkaar. Waterdicht IP67 en heeft Android 4.2.1, ingebouwde GPS die tevens Glonass kan ontvangen, barometer en compass, zaklamp, laser pointer en 13mp camera. Hierdoor kan ik de app SAS survival guide, First Aid app etc installeren. Ik heb een Runbo X6 met een grotere antenne. Bevalt me enorm goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Ik heb Motorola 350,wij gebruiken ze in plaats van mobiel. Ze hebben officiele een 35 miles radius. Wij kunnen ong 15/20 km afstand mee overbruggen. Geen idee of die dingen ook in Nederland mogen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 De portofoon die ik gebruik is niet zo sterk maar vond ik de beste keuze omdat je er tevens text berichten via de walkie-talkie mee kunt sturen naar elkaar. Waterdicht IP67 en heeft Android 4.2.1, ingebouwde GPS die tevens Glonass kan ontvangen, barometer en compass, zaklamp, laser pointer en 13mp camera. Hierdoor kan ik de app SAS survival guide, First Aid app etc installeren. Ik heb een Runbo X6 met een grotere antenne. Bevalt me enorm goed. Vertel daar eens meer over? Specs... merk, prijs, link... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Vertel daar eens meer over? Specs... merk, prijs, link... http://en.runbo.net/productview.php?id=227 here you go. Onder vele andere namen en prijzen te koop via Ebay. Het voordeel van een losse porto is natuurlijk de veel langere accuduur. @Sebas is de opgegeven stand-by duur een beetje realistisch? 380 uur vind ik er riant met een 4200 mah accu tenzij je all functies die een smartphone smart maken uitzet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 De portofoon die ik gebruik is niet zo sterk maar vond ik de beste keuze omdat je er tevens text berichten via de walkie-talkie mee kunt sturen naar elkaar. Waterdicht IP67 en heeft Android 4.2.1, ingebouwde GPS die tevens Glonass kan ontvangen, barometer en compass, zaklamp, laser pointer en 13mp camera. Hierdoor kan ik de app SAS survival guide, First Aid app etc installeren. Ik heb een Runbo X6 met een grotere antenne. Bevalt me enorm goed. Als ik de extra opties niet nodig heb blijft er gewoon een Walkie-talkie over:) met bereik 8-10 km You can use the Walkie Talkie functions to keep communication in an area between 5 and 10Km, very useful if you do not want to use regular networks or if they aren’t available. It is also compatible with mostly all radio devices. http://www.runboeurope.com/runbo-x6/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Als ik de extra opties niet nodig heb blijft er gewoon een Walkie-talkie over:) met bereik 8-10 km You can use the Walkie Talkie functions to keep communication in an area between 5 and 10Km, very useful if you do not want to use regular networks or if they aren’t available. It is also compatible with mostly all radio devices. http://www.runboeurope.com/runbo-x6/ Houd ik toch een mooi zakcentje over adviesprijs $650 - 100 euro (standaard setje)= 500 eurootjes over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anonimoes Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 ik ben erg blij met de quansheng TG-UV2, maar die is niet heel makkelijk in gebruik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 met bereik 8-10 km Vergeet niet om een emmertje zout mee te nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.