dutch survival Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Ik heb van wat leer wat ik nog had liggen een hoesje gemaakt voor mijn iphone 4, het is het eerste wat ik gemaakt heb van leer ( en hij is dan ook verre van mooi of bijzonder) maar ik ben er in geïnteresseerd en ben van plan plan om nog wat meer dingen te gaan maken, Maar ik wou het toch even laten zien: Ik ga zoals ik al zei waarschijnlijk wel verder met het bewerken van leer, en als op deze post goed gereageerd word zien jullie die vanzelf verschijnen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Kijk alle begin is moeilijk . Iets dat je niet of nauwelijks kan moet dubbel of 3 dubbel aandacht aan besteden . Dit tasje gaat geen schoonheids wetstrijden winnen maar het komt van jou eigen hand. Ik vermoed dat er wel YouTube filmpjes over bestaan hoe je het moet doen . Dus veel zoek kijk en leer plezier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 31 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Dankje, en hij functioneert goed, dat is ook fijn, en toch vind ik hem redelijk gelukt, dat hij zo "lomp" gestikt is is de bedoeling. Ben van plan binnekort ook wat te gaan doen met het tekens maken in leer, maar hier moet ik me nog even in verdiepen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Dingen die je zelf maakt zijn zowiezo een stuk gaver en specialer dan iets wat je koop. Blijf lekker zo door gaan en dan ben je binnenkort de volgende leerbewerkings meester hier op het forum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Jong geleerd is oud gedaan. Jong gedaan is beter worden naarmate je ouder wordt. @dutch survival Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Fantastisch gedaan. Ik houd ervan als iemand gewoon begint en probeert. Met een festonsteek krijg je misschien een wat nettere afwerking. Sowieso handig als je die steek kent, als je onderweg kleding moet repareren ofzo. Google even op festonsteek, oefen die even met wat stof ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 31 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Bedankt, ik ken die steek trouwens @Stuudje, ik gebruik hem bij het marrelen ( het vastzetten van zeilen aan de mast) bij zeilen. Hij is inderdaad erg handig en ik gebruik hem redelijk vaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Ik vind vooral het contrast heel mooi. Zo een oer oud hoesje voor de modernste techniek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Ha, ernstig leuk dit, ik had opeens een gevoel van herkenning... Leuk man, en vooral zo doorgaan.. (vroeger, heel lang geleden, toen de tijd nog jong was en ik ook, heb ik ook wel eens zulks gemaakt... alleen niet voor een mobieltje.. haha die waren er toen nog niet... Het was geloof ik een portefeuille waar het rijbewijs dat toen nog van papier gemaakt was en heel groot en lomp was, in moest passen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Het was geloof ik een portefeuille waar het rijbewijs dat toen nog van papier gemaakt was en heel groot en lomp was, in moest passen... dat zijn ze hier nu nog steeds hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Leuk gedaan. Probeer zoals aangegeven de steek wat te verfraaien zodat het niet los komt en jouw telefoon tegen de grond kwakt en het komt goed. Probeer wat filmpjes te zien over hoe en wat en zo leer je bij. Je bent goed begonnen ...doe zo verder... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 dat zijn ze hier nu nog steeds hoor. Huh? Dacht ik toch dat ze hier in NL helemaal om waren naar het plastic pasje... nog niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Huh? Dacht ik toch dat ze hier in NL helemaal om waren naar het plastic pasje... nog niet? .be nog niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 1 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2015 Dankjewel voor de goede reacties, ik heb van het weekend veel tijd, dus waarschijnlijk komt er dan nog een aan, ik denk ook wel met fotos als mensen dat willen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Respect: bereid zijn de handen uit de mouwen te steken om zelf iets te maken is iets dat je steeds minder ziet onder jongere generaties. Het is een kwestie van heel veel oefenen (en ook fouten maken); uiteindelijk wordt je vanzelf een professional! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Prima actie @dutch survival... zelf gemaakt is echt van jouw, gekocht is maar gekocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 1 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2015 Dankje, degene in het vervolg zullen hoop ik wel wat mooier worden, dan is het nog leuker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.