Ga naar inhoud
GENEGEERD

Actie Homerun


Gast

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik doe ook wel mee met een 10tje, als iemand mij laat weten waar ik het naar toe kan sturen (PB) komt het goed

 

Als jij er geen moeite mee hebt ? dan lijkt mij het beter dat je dat bedrag op de Rekening van Homerun stort ?

Anders loopt het zo door elkaar.

PM even met hem .

 

Met jou Tientje erbij zijn het er nog 15 :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frans81 ik snap even de openings post niet is dit een verlengde van iets of een die veel aangepast is ?

 

Beste Geert

ik heb er maar even een Link in geplaatst ( In openings post ) zodat het duidelijk is waar het omgaat.

Had ik eerder moeten doen:)Dus alweer iets aangepast:(

 

Het is het verlengde gedeelte van een Marktplaats Topic en ja ook teveel aangepast.:o

Ligt er een beetje aan hoe mensen hun Donatie willen doen.

KLein bedrag en toch moet je opletten dat je de weg niet kwijt raakt.

Als het dat is wat je bedoelt :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Eindbedrag is bereikt.

 

Nou even wachten wanneer Homerun het( 35 E ) op zijn rekening heeft en ik die 5 met de post.

 

Iedereen bedankt die hier in meeging .En het ook een leuk idee vond:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het goed is heb ik nu iedereen een PB gestuurd.

met daar in de gegevens.

 

dan maar nog een keer (ik heb dit al in de PB gezegd maar ik kan het niet genoeg zeggen).

dat ik dit heel erg tof van iedereen vind om dit te doen en dat ik hier ook echt heel dankbaar voor ben en blij natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik deze actie helemaal heb gemist, maar ik en ook veel te onregelmatig online.

Geweldige samenkomst van mensen die willen helpen en dat ook daadwerkelijk doen... een dikke kuddo voor allen. :cool:

 

Waar was ook alweer de Community-pot voor. :confused:

 

Dat is Hintdumping:o:o

 

Als wij hier die leuke eigenbijdrage( 375,00 ) van het ziekenfonds weer betaald hebben .

Daar krijgen wij namelijk de eerste maand van het jaar al de Rekening van :(

Dan doen wij daar ook een Kleine bijdrage naar toe (Community-pot).

Ik heb het vanmiddag even rustig doorgelezen waarvoor die steun gevraagd word.

Ik heb dit dus pas vanmiddag in de rechterbovenhoek zien staan.En dat is dus echt niet gelogen.

Schaamde mij bijna dat ik de actie voor Homerun gestart was.Ook al was dit vanuit een heel ander Perspectief:)

En ook al doe ik niet mee aan die bijeenkomsten en verdere sociale ontmoetingen, ik begrijp wel dat ,

een slechtwerkend Forum heel irritant kan zijn:(

 

De Community-pot wordt gelukkig door heel wat meer mensen gesteund:o

Dat is ook weer zo:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frans81 je hoeft je natuurlijk nooit te schamen voor het opstarten van een hulpactie... alle lof daarvoor.

Ik vroeg me alleen af of zoiets niet ook vanuit de Communitypot gefinancierd zou kunnen worden.

 

Persoonlijk lijkt dit mij niet iets voor de communitypot. Niets ten nadele van @homerun hoor, de lach op zijn gezicht als ie wat krijgt zou me bijna overhalen om mijn eigen kinderen aan hem te geven. Of nou ja... Iets heel waardevols ten minste (en dan denk ik automatisch aan mijn kinderen). Maar als ik me niet vergis heeft hij al twee rugzakken (met de nieuwe erbij dus 3), met meer inhoud dan het gemiddelde lid hier heeft. Dus dan zou het mij persoonlijk niet logisch lijken de communitypot hiervoor te gebruiken.

Even voor de zekerheid, ik gun hem zeker die rugzak en ben blij voor hem dat hij hem op deze manier gekregen heeft :o .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk lijkt dit mij niet iets voor de communitypot. Niets ten nadele van @homerun hoor, de lach op zijn gezicht als ie wat krijgt zou me bijna overhalen om mijn eigen kinderen aan hem te geven. Of nou ja... Iets heel waardevols ten minste (en dan denk ik automatisch aan mijn kinderen). Maar als ik me niet vergis heeft hij al twee rugzakken (met de nieuwe erbij dus 3), met meer inhoud dan het gemiddelde lid hier heeft. Dus dan zou het mij persoonlijk niet logisch lijken de communitypot hiervoor te gebruiken.

Even voor de zekerheid, ik gun hem zeker die rugzak en ben blij voor hem dat hij hem op deze manier gekregen heeft :o .

Ik denk hierbij spontaan aan Theo Maassen: Zijn Brabantse tante zei altijd al: 'als ze klein zijn wil je ze opvreten, als ze groot zijn heb je spijt dat je dat niet hebt gedaan'.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk lijkt dit mij niet iets voor de communitypot. Niets ten nadele van @homerun hoor, de lach op zijn gezicht als ie wat krijgt zou me bijna overhalen om mijn eigen kinderen aan hem te geven. Of nou ja... Iets heel waardevols ten minste (en dan denk ik automatisch aan mijn kinderen). Maar als ik me niet vergis heeft hij al twee rugzakken (met de nieuwe erbij dus 3), met meer inhoud dan het gemiddelde lid hier heeft. Dus dan zou het mij persoonlijk niet logisch lijken de communitypot hiervoor te gebruiken.

Even voor de zekerheid, ik gun hem zeker die rugzak en ben blij voor hem dat hij hem op deze manier gekregen heeft :o .

 

Hallo Loreen

 

Ik ken hier op dit Forum eigenlijk niemand:(

Weet ook totaal niet wat iemand aan uitrusting heeft:(

Mij leek zo op het eerste gezicht dat Homerun het even moeilijk had,

en hard toe was aan een grotere rugzak:o

Zodoende wou ik eigenlijk een goede daad verrichten/

Wij hebben zelf ook niet zoveel te besteden in het begin van het jaar.

Die rotte eigenbijdrage Ziekte kosten enz.Toch heb ik besloten het bedrag te verkleinen.

En of Homerun het echt moeilijk heeft ?In die zin dat hij er meer aanspraak recht op heeft ? dan een ander .

Misschien dat ik een andere keuze gemaakt had wanneer ik wist wie iets harder nodig had dan ??

Uiteindelijk zou het heel mooi zijn dat wanneer iemand echt in Nood is ,een soort steun zou kunnen krijgen vanuit zo'n pot.

Ik ruil zelf heel veel en ik ken de juiste mensen waardoor ik vaak een eerste keus heb of eerder iets zie.En ook goedkoper iets kan bemachtigen.

Soms moet ook ik even wachten voor ik iets kan aankopen.Maar ik heb geduld en ik heb het niet :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loreen

 

Ik ken hier op dit Forum eigenlijk niemand:(

Weet ook totaal niet wat iemand aan uitrusting heeft:(

Mij leek zo op het eerste gezicht dat Homerun het even moeilijk had,

en hard toe was aan een grotere rugzak:o

Zodoende wou ik eigenlijk een goede daad verrichten/

Wij hebben zelf ook niet zoveel te besteden in het begin van het jaar.

Die rotte eigenbijdrage Ziekte kosten enz.Toch heb ik besloten het bedrag te verkleinen.

En of Homerun het echt moeilijk heeft ?In die zin dat hij er meer aanspraak recht op heeft ? dan een ander .

Misschien dat ik een andere keuze gemaakt had wanneer ik wist wie iets harder nodig had dan ??

Uiteindelijk zou het heel mooi zijn dat wanneer iemand echt in Nood is ,een soort steun zou kunnen krijgen vanuit zo'n pot.

Ik ruil zelf heel veel en ik ken de juiste mensen waardoor ik vaak een eerste keus heb of eerder iets zie.En ook goedkoper iets kan bemachtigen.

Soms moet ook ik even wachten voor ik iets kan aankopen.Maar ik heb geduld en ik heb het niet :o

 

Frans, mijn bericht ging niet over jouw actie, maar over de opmerking of het niet iets voor de communitypot was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans, mijn bericht ging niet over jouw actie, maar over de opmerking of het niet iets voor de communitypot was.

 

Komt een beetje door dit stukje tekst in jou bericht waardoor ik het verkeerd neer zette ...Maar als ik me niet vergis heeft hij al twee rugzakken (met de nieuwe erbij dus 3), met meer inhoud dan het gemiddelde lid hier heeft.

 

Ik snap het nu :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft @homerun maar 3 rugzakken? Nou als je bij de 10 bent dan zeg ik nu is het mooi geweest;)

 

Ik heb er zelf ook een stuk of 10 in de auto van mijn vrouw met wandelschoenen apart erbij en diverse sets (2 tassen om een camp op te zetten) en zo nog een stuk of 6 door het huis en in de auto's Zal er nog wel 1 vergeten zijn:confused:

En als ik met een groep te voet zou moeten evacueren heb ik diverse wagentjes, dus @homerun ik hoor het wel als het boven de 5 komt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loreen

 

ja hebt helemaal gelijk dat de community pot hier niet voor is (in mijn oogpunt).

en je hebt helemaal gelijk dat sommige mensen het harder nodig hebben dan ik.

maar dan moet ik wel zeggen dat ik zo,n aanbod als dit met deze geweldige actie natuurlijk moeilijk kon afslaan.

En dat heb ik niet gedaan.

maar ik hoop voor iedereen die ook een/betere tas nodig hebben dat die hem binnenkort gaan krijgen.

 

(PS de 2 tassen die ik had zijn allenbij gescheurd, maar de action tas kan ik nog wel gebruiken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loreen

 

ja hebt helemaal gelijk dat de community pot hier niet voor is (in mijn oogpunt).

en je hebt helemaal gelijk dat sommige mensen het harder nodig hebben dan ik.

maar dan moet ik wel zeggen dat ik zo,n aanbod als dit met deze geweldige actie natuurlijk moeilijk kon afslaan.

En dat heb ik niet gedaan.

maar ik hoop voor iedereen die ook een/betere tas nodig hebben dat die hem binnenkort gaan krijgen.

 

(PS de 2 tassen die ik had zijn allenbij gescheurd, maar de action tas kan ik nog wel gebruiken).

 

Homerun je hoeft je voor mij absoluut niet te verantwoorden hoor. Zoals gezegd ik gun je die tas van harte. Daarnaast heb je niet om die tas of die actie gevraagd, het is je aangeboden, groot gelijk dat je daar geen nee tegen zegt. Ik weet dat je tassen van mindere kwaliteit zijn, dus ik vind het super dat je nu een echt degelijke tas hebt. Ik wens je er oprecht veel plezier mee ;)

 

Enige punt was dus dat ik niet denk dat het iets voor de communitypot was, maar goed dat zeg je zelf ook.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...