Dauntless Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Zoals beloofd zal ik eens wat foto's plaatsen van mijn EDCBOB. Het is een rugzak waar nog werk aan is, om even duidelijk te zijn. Shelterpakket: Kookpakket: Detail 1: Hier zie je een Esbitbrander, een zaag en een aansteker: Detail 2: Hier zie je 4 Royco soepjes, viskit, en een naaiset. Ehbokit: Aluminum canteen(zit normaal gezien een fles in): Tarp decathlon: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Er staat een volledige naam op de trommel.... ik weet niet of dat je wat uitmaakt.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Ja klopt, scherp gezien @Nickx Ik heb die hangmat ook, vind hem prima liggen, wel uitkijken, tussen de touwen die je aan de boom bevistigt en de boom zelf, moet eigenlijk iets( bladdren er tussen steken ofz. ) anders slijt hij en kan hij knappen door de wrijving met de boom( ik heb een keer gehad dat hij daar door knpate) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 @dutch survival: En nu buiten uit proberen je set. Ik zou nog zorgen voor wat isolatie in je hangmat, anders heb je wel een hele dikke slaapzak nodig. De inhoud wordt me niet helemaal duidelijk door je foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Wat bedoel je precies @Raycoupe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Wat bedoel je precies @Raycoupe? Ik kan niet zien wat er allemaal in zit. Bv. die grijze rol met spullen. Of bedoel je wat anders? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 25 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2014 O, die naam maakt me niet zoveel uit, voor de rest is mijn computer goed beveiligd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Oh, ik bedoelde wat jij bedoelde met nu buiten uit gaan proberen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 @Dauntless, Waar is die fietsketting voor? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 @dutch survival: En nu buiten uit proberen je set. Ik zou nog zorgen voor wat isolatie in je hangmat, anders heb je wel een hele dikke slaapzak nodig. De inhoud wordt me niet helemaal duidelijk door je foto's. Psssst Ray... De foto´s zijn van Dauntless en niet van Dutch Survival... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Psssst Ray... De foto´s zijn van Dauntless en niet van Dutch Survival... 'k Zag het, vandaar ook de verwarring. 't Begon toen DS over z'n hangmat postte. @Nomad_404: Fietsketting = Trek kettingzaag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 @Dauntless, Waar is die fietsketting voor? 'K denk dat dat geen fietsketting is maar een zaag ......... zo'n stuk kettingzaag met aan beide zijden een handvat of lus - edit: Ray was me voor - Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2014 @Nomad_404 dat is een draadzaag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Haha, bedankt alledrie! Ik heb even gegoogled, die trek kettingzaag kende ik nog niet. Zelf heb ik zo'n staalkabel draadzaag, die ziet er heel anders uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Ja, zo'n kettingzaag is de overtreffende trap van de oude bekende draadzaag Voor wie het nog niet wist, je kunt van een draadzaag een boogzaag maken waarmee het zagen veel makkelijker gaat: http://priorproperplanningpppp.blogspot.nl/2014/09/micro-10-cs-kit-testing-wire-saw.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2014 Heb ik eens met zijn draadzaagje geprobeerd, maar met deze iets moeilijker... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Hmm. ik ben absoluut geen fan van de draadzaagjes. Al heeft ie al wel een paar keer zijn geld opgebracht. De mooiste was een dode tak uit de boom halen. lange touwen eraan, over de tak gooien en zagen maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Trouwens, heb je je shelterpakket wel eens uitgebrobeerd, ( gewoon een keer alles opgehangen en erin gelegen, hoeft er niet meteen in te slapen, doe ik ook niet) is het warm genoeg? Beschermd het je genoeg tegen water/regen/wind/sneeuw enz. ? Probeer het allemaal eens uit, of heb je dat al gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2014 @dutch survival ik heb de poncho al gespannen maar nog niet onder het reddingsdeken geslapen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 @dutch survival ik heb de poncho al gespannen maar nog niet onder het reddingsdeken geslapen. Zou ik maar snel doen, nachtje in de tuin slapen ofzo, zeker met dit weer een goede test! (natuurlijk ga je erachter komen dat zo'n reddingsdekentje niet werkt als dekentje...maar dat merk je dan vanzelf wel) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Klopt @Stuudje, was ik ook van plan, dat folieding is toch ook alleen maar extra, ik bind een slaapzak onder mijn rugzak, en zou ik daarmee in de slaapzak gaan liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 2 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 7 januari 2015 Delen Geplaatst: 7 januari 2015 Leuke foto's! De nek mes op de foto... welke is dat? Merk en type? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 7 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2015 Een nekmes van Mil-Tec, gekregen van@Simurgh, bedankt daarvoor trouwens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.