Dreutel Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Natuurlijk, er kunnen allerlei ongelukken gebeuren als je van een kabelbaan gebruik maakt. De kabel kan breken, er kan een lawine over je heen komen, er kan een mast breken, James Bond kan er lopen knokken, of, ze laten je zitten als het pretpark ontruimt wordt vanwege Katrina. http://www.hewat.nl/2014/10/22/dood-echtpaar-zit-9-jaar-in-kabelbaan-gesloten-pretpark/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Te bizar voor woorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Heb ooit eens een film gezien van drie jongenmensen die vast zaten op een skilift . Een heeft het overleeft . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Wow 9 jaar is een lang ritje geweest. Ik vraag me af of ze niet iets anders geprobeerd hebben, vast wel. Shit man, wat een dood. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Holy ****. Vraag me dan toch altijd weer af, is dit het vergevorderde stadium van 'wachten totdat de overheid ons red dus zolang er niets omgeroepen worden doen we niets' totdat te te zwak geworden waren of konden ze gewoon geen kant uit. Triest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Heel apart dat ik geen enkele andere bron kan vinden dat dit heeft plaatsgevonden. Leuk voor Facebook dus ofzo... Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik zeg hoax. Even de hoofdsite bekijken... http://www.hewat.nl/. Vind het altijd een beetje jammer dat soort sites waarbij het zo onduidelijk is. Niet echt een grappig onderwerp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Typisch internet. Iemand plaatst een kletsverhaal en anderen nemen het voor waar aan. Want: het staat op internet. Grappig dat zoiets nou net op dít forum wordt geplaatst, waar kankeren op die onbetrouwbare 'mainstream media' zo'n beetje de norm is ... Net als @Greener ben ik op zoek gegaan naar bronnen. Die zijn er niet. Slechts drie obscure Nederlandstalige sites komen met dit bericht en allemaal met precies dezelfde tekst. Goh, hoe betrouwbaar zou dit bericht nou zijn .... ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 @Pathfinder Zelfs op de speld (http://www.speld.nl) heb ik dit niet kunnen vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skirra Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Kan er ook niks op vinden, geen resultaten op funicular (kabelbaan) als ferris wheel (reuzenrad) gevonden die ook maar iets weg hebben van dit verhaal. Laatste verhaal wat ik las is dat het is leeggehaald in 2013. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 Er van uitgaande dat amerikaanse kabelbanen er ongeveer uitzien als hier: kabel over palen met daaraan bakjes waar je inzit, kan het verhaal eigenlijk niet kloppen. Zaten ze dan helemaal alleen in de kabelbaan ? Ik zeg; broodje aap. En zo niet: sue them ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.