Bolo Geplaatst: 5 juli 2012 Delen Geplaatst: 5 juli 2012 Vanavond op Discovery HD om 2100 uur. Moonshiners. Rebelse rednecks en hun eigengestookte drank. Niet echt prepgerelateerd maar dit soort lui zijn meestal echt offgrid. Altijd leuke tv. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 5 augustus 2012 Delen Geplaatst: 5 augustus 2012 leuk programma ja, rodere nekken dan deze ga je niet vinden denk ik ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 5 augustus 2012 Delen Geplaatst: 5 augustus 2012 ''Let's make some moonshine!'' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RedPill Geplaatst: 6 augustus 2012 Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Volgens mij is het wel allemaal nep want 1 video van discovery met hun gezichten en handelingen erop is voldoende bewijs om ze te straffen in de rechtzaal. Of zie ik het verkeerd. RedPill Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PrepNL Geplaatst: 7 augustus 2012 Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Ik heb geen idee hoe en wat, ik denk dat ze snel genoeg hun biezen verplaatsen in die bossen. Wel een mooie show, ik lig er altijd dubbel van. Samen met Alaska State troopers, Hardcore Pawn en Pawn stars is dat het ENIGE wat ik aan TV kijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Zonder dat ze heterdaad gepakt worden en de moonshine fysiek in beslag kan worden genomen zou een goeie advocaat gehakt maken van de aanklacht. "dus u kunt niet aantonen dat mijn client daadwerkelijk alcohol stookte? Hij beweert dat het eigenlijk soep was" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 7 augustus 2012 Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 ''Let's make some moonshine!'' Ik kijk ook naar dit programma met veel plezier. Ben sowieso groot fan van Discovery en National Geographic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Badlaken Geplaatst: 7 augustus 2012 Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Ik probeer mij een beetje weg te houden van Discovery en NG, Beide hebben nogal de neiging om feiten te verdraaien of te bedenken om kijkers te boeien. * Ook pas sinds kort. Mijn vriendin begon er over en na eens goed op te letten merk je aardig wat onwaarheden op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PrepNL Geplaatst: 7 augustus 2012 Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 @badlaken Dat is zeker zo... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 augustus 2012 Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Nou, heb stukje gekeken, vonk nie zo bijster interessant. Wel ben ik van mening dat het belachelijk is dat je zelf geen drank mag stoken in dit land. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PrepNL Geplaatst: 7 augustus 2012 Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Tuurlijk wel, als er iets is wat gevaarlijk is, dan is het wel drank stoken. Je mag wel zelf bier brouwen enzo, maar het destilleren is verboden. Je wilt natuurlijk geen methanol gaan drinken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 9 augustus 2012 Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 Vanavond op Discovery HD om 2100 uur. Moonshiners. Rebelse rednecks en hun eigengestookte drank. Niet echt prepgerelateerd maar dit soort lui zijn meestal echt offgrid. Altijd leuke tv. Heb het programma niet gezien maar rebelse rednecks laat mij steeds denken aan de Appalachian , denk maar aan de film The Deliverance. Nu ja die leven offgrid. Er is ook niks anders. Dat is echt de outcast van een samenleving. Incest is daar ook niet onbekend en door het drinken van moonshine zo blind als een mol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 9 augustus 2012 Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 dat is geen echte incest maar omdat ze allemaal zat en blind zijn weten ze niet met wie het doen;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 11 augustus 2012 Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 dat is geen echte incest maar omdat ze allemaal zat en blind zijn weten ze niet met wie het doen;) Hahaha Goe hoor ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 12 augustus 2012 Delen Geplaatst: 12 augustus 2012 Ik probeer mij een beetje weg te houden van Discovery en NG, Beide hebben nogal de neiging om feiten te verdraaien of te bedenken om kijkers te boeien. * Ook pas sinds kort. Mijn vriendin begon er over en na eens goed op te letten merk je aardig wat onwaarheden op. Verstandig, TV de deur uit. Ik heb TV niet gemist de afgelopen jaren, heb wel een beamer hangen maar kijk daarmee dan ook echt wat ik wil zien en zonder reclames Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RedPill Geplaatst: 12 augustus 2012 Delen Geplaatst: 12 augustus 2012 Verstandig, TV de deur uit. Ik heb TV niet gemist de afgelopen jaren, heb wel een beamer hangen maar kijk daarmee dan ook echt wat ik wil zien en zonder reclames Hier hetzelfde gedaan jaren geleden, oh wat een bevrijding! RedPill Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.