Gast Geplaatst: 20 september 2015 Delen Geplaatst: 20 september 2015 Eentje die niet op ellebogen stoom of plantjes werkt en niet van plastic is? Gewoon slim aanpakken en een advertentie plaatsen Houthakker gezocht - in ruil voor gratis open haardhout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2015 Gewoon slim aanpakken en een advertentie plaatsen Houthakker gezocht - in ruil voor gratis open haardhout Zelf doen is veel leuker, ben niet graag van mensen afhankelijk is ook een puntje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 20 september 2015 Delen Geplaatst: 20 september 2015 Kijk dit is dan weer zo geweldig aan dit forum. Je stelt een vraag, en in no time word je overspoeld door nuttige, praktische, bruikbare tips en adviezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2015 Kijk dit is dan weer zo geweldig aan dit forum. Je stelt een vraag, en in no time word je overspoeld door nuttige, praktische, bruikbare tips en adviezen Ach ja, ook weer een gedeelte van de charme. Hopen dat er binnenkort een nuttige tip tussen zit;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 Hopen dat er binnenkort een nuttige tip tussen zit;) Ok..ok als je een goede gevonden heb, wil ik wel een gedeelte sponsoren in ruil voor hout, wat we dan samen kappen buddy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2015 Ok..ok als je een goede gevonden heb, wil ik wel een gedeelte sponsoren in ruil voor hout, wat we dan samen kappen buddy Ik heb een prachtige eik gezien........... Bedankt voor het aanbod;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crafts Geplaatst: 24 september 2015 Delen Geplaatst: 24 september 2015 Kampvuur hout genoeg! Enige probleem is dat nu mijn kettingzaag alweer kapot is.......... Toch maar kijken naar een andere die betrouwbaar is. Als iemand dus nog tips heeft? niet al te duur zolang die maar betrouwbaar is. De acties van Stihl lopen door tot en met 18 december 2015: http://www.stihl.nl/acties-en-promoties-benzinemotorzagen.aspx Lees dit draadje ook nog maar een keer: http://preppers.nl/forum/threads/2156-Kettingzaag-%28tips-en-advies%29?highlight=kettingzaag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 24 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2015 Wie een pickaroon kan vinden in Nederland krijgt van mij een kudo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 24 september 2015 Delen Geplaatst: 24 september 2015 Mail even naar Baptist,Arnhem...die hebben alles. Vind ook de bosbouwhak er wel op lijken...https://dewithandentuingereedschap.nl/index.php/nl/webshop/product/view/6213/bosbouwhak Of deze https://dewithandentuingereedschap.nl/index.php/nl/webshop/product/view/4665/sappy-essen-steel-800mm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crafts Geplaatst: 25 september 2015 Delen Geplaatst: 25 september 2015 handsappie in de aanbieding bij Gedore (laatste bladzijde/Ochsenkopf): http://www.gedore.nl/Prijsbestand/Magic/2947412_Pro_TEC_NL_Magic_2015.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 29 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2015 Het feest kan beginnen want de nieuwe kettingzaag is binnen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Ga je jaartjes plezier van beleven... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Uittesten met Halloween PM?..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 29 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2015 Eerst maar eens lekker hakken en zagen;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Eerst maar eens lekker hakken en zagen;) Veel plezier met je nieuwe zaag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Het feest kan beginnen want de nieuwe kettingzaag is binnen!] Ik zou er één met ketting gekocht hebben. Is dit het oefenmodel... ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 29 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2015 Ik zou er één met ketting gekocht hebben. Is dit het oefenmodel... ;-) Normaal gezien vang ik alle flauwe woordgrapjes op maar deze gaat mij totaal voorbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Ik vinnum wél leuk...grijns... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Het feest kan beginnen want de nieuwe kettingzaag is binnen! Aanvulluh !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 29 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2015 Aanvulluh !!! Hellupuhhhh!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 29 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2015 Ik vinnum wél leuk...grijns... Die lieve -geanonimiseerd- stuurde nog een PBtje dus ik nu ook wel;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 hallo hallo, ja sorry hoor,kon het niet laten wauw,een eigen bosperceel,en aan het vuur te zien met vierkante bomen bijgezet op mijn lijstje nu nog vaak stiekem kamperen in een oude schietbaan op de vughtse hei met een aarde omwalling van 3 meter hoog zit een betonnen gang met deur in,balk voor de deur en je komt er niet in helaas voor een bug-out te bekend. grtz ouwe Stoofpotje met @Simurgh Even een leuk prepper verhaaltje voor het dorp: @Mr. Gold was eindelijk vertrokken ( ) dus ik en simurgh bleven achter, nog wat gepraat en toen tijd voor bedje (of was het nou een luxe vuilniszak simurgh?) Maar niet voordat het ontbijt is klaargemaakt. Aardappels,groente,vlees en kruiden klaarmaken en allemaal in de DO. Kooltjes mooi allemaal verspreid en DO erboven dan bedje inkruipen en de hele nacht laten staan. In de ochtend eventjes een snel vuurtje maken om het op te warmen en tadaa heerlijk ontbijt. @Toef hij sssssssmooi he? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 Misschien is dit iets voor je: http://www.treehugger.com/green-architecture/build-underground-greenhouse-garden-year-round.html Gaat over ondergrondse serres. @MyronPrps Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 Veel plezier gewenst met dat beest, @MyronPrps! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 Misschien is dit iets voor je: http://www.treehugger.com/green-architecture/build-underground-greenhouse-garden-year-round.html Gaat over ondergrondse serres. @MyronPrps Dankjewel, ga zeker eventjes kijken. @Changing the mindset Gaat lukken;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.