Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eigen bosperceel


MyronPrps

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nou eindelijk maar toch: SC Boske Mini-Verslag.

 

Na mijn werk snel alle 20plantjes in de auto gegooid en gaan met die banaan. @Toef en @Heksenboot waren nog pizza's aan het bakken en kwamen ietsjes later maar @caitlin was al wel onderweg met @Noggeenforumgebruiker

 

Blijkbaar was het adres wat ik gegeven had niet goed want caitlin kon ik ergens bij een man met ook een leren hoed en veer ophalen die volgens mij blij was dat ze bij die man weg kon gaan.

 

Maar uiteindelijk de beide dames opgehaald en na een korte ontmoeting gelijk met zn allen het bos ingedoken en de hangmat en tent opgezet. Ook gelijk een gesprekje gehad over mijn keuze voor defensie. Na uiteindelijk ook het adres aan heksie doorgegeven te hebben hoorden we ineens HE!!!!!! en ja hoor daar waren de pizzabakkers.

 

Toen was het helaas al donker en zodra het donker is begint het late-night forum dus ook tijdens SC Boske. Dit betekend dat de flessen met: Goh dat is tering lekker spul zeg tevoren kwamen en toef meerdere keren dezelfde mop vertelde over waarom konijnen geen brillen nodig hebben en eigenlijk werd die elke keer wel weer grappiger maar toen nam SC boske een agressieve wending want caitlin en toef hadden een meningsverschil en dus heeft toef ons belooft nooit meer met caitlin of heksie te praten en dit merkten we gelijk toen toef in volle glorie dezelfde mop over het konijntje vertelde en verder ging met de discussie....... ( ;) )

 

Maarja aan dat slap lullen moest een einde komen, dat dat einde pas zou komen wanneer het alweer licht werd, wist niemand.

 

Maar toen kwam het moment dat ik naast heks moest gaan slapen in mijn rovershol. We gleden allebei op hetzelfde moment elegant in onze slaapzak, terwijl ik mijn rits nog dichtdeed was heks al allerlei bomen aan het omzagen vanuit de kofferbak van een monstertruck. De volgende ochtend was prachtig, heerlijk zonnetje en vogeltjes die aan het fluiten waren. Iedereen kon dit ook zeker waarderen en ik was blij om nogmaals te merken dat ik mijn bosperceeltje goed doe. Enkele momenten later, besluit heks zn broek uit te trekken en in zn onderbroek met zijn bijl bezig te gaan. Als dit geen vrijheid meer is weet ik het ook niet meer;). Hierna samen met toef alle 20plantjes de grond ingegooid en met zn allen nog wat nagenoten.

 

Veel gelachen en genoten en de mini SC word weer herhaald alleen het liefste met nog wat meer gezelschap:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een tering lekker spul is er nodig om jou die moppen te laten vertellen?

 

Dat is niet echt nodig, als ik lekker op mijn gemak ben is genoeg... maar het helpt zeker om best wel flauwe moppen te vertellen. ( waarop ik dan zelf erg om moet lachen :o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet echt nodig, als ik lekker op mijn gemak ben is genoeg... maar het helpt zeker om best wel flauwe moppen te vertellen. ( waarop ik dan zelf erg om moet lachen :o)

 

Ah, ja dat laatste daar heb ik dan weer geen tering lekker spul voor nodig. Ik vind mezelf echt enorm grappig. Of nou ja, meestal lachwekkend, maar hoe dan ook moet ik enorm vaak lachen om mezelf.

 

Mijn zus plaatste een tijd terug dit op mijn fb, zegt wel genoeg denk ik

 

11051831_479807852168740_8546406018125467682_n.jpg?oh=2729182021a9a3c7b8fdf5e391577972&oe=55C68008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
@Toef er zat zeker verschil in die mopjes................... ;) @Loreen sommige dingen kun je beter met rust laten haha.

 

De loreentjes zullen tijdens de SC wel gaan verschijnen @caitlin dat weet ik helemaal zeker

@easy deze SC verraste zelfs mij, de volgende word beter gepland.

 

Heksenboottruukjes :o

 

Ga ik straks weer doen. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Wat voor een tering lekker spul is er nodig om jou die moppen te laten vertellen?

 

@Toef is maf van zichzelf, net als jij.

Er kwamen wel een paar beroemde vogels voorbij, met magische bekers. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
@Heksenboot die truukjes van jou moet je altijd voor oppassen maar ze zijn altijd leuk.

 

Ow, deze valt wel mee hoor: gewoon wat extra mensen toveren. Lachen toch? :p

 

(check je pm even)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ITS ALIVE!

 

Mijn dak van het shelter in mijn bos begint langzaam aan leven te vertonen:)

 

attachment.php?attachmentid=18749&stc=1

attachment.php?attachmentid=18750&stc=1

 

Hopelijk groeit de boom goed door en slaap ik over een flink aantal jaren onder een levende boom.

@Loreen De rest van de plantjes doet het erg goed, beetje vocht tekort maar vandaag 10L gedumpt plus veel regen vandaag dus dat gaat goed komen ik ben bezig met een "systeem" om een emmer hoog op te hangen en dan via katoenen draad water hieruit te laten lopen naar de plantjes die veel water nodig hebben.

 

De blauwe bessen en bramen doen het super alleen de frambozen sterven langzaam af. Binnenkort gaan ook de speciale bos aardbeitjes er naar toe dus hopelijk worden dat mooie voedzame bodembedekkers. Ik heb een tijdje geleden ook bollen geplant met sierbloemen alleen die hebben zich nog niet laten zien helaas maar zou erg leuk zijn als ze wel zouden komen:)

 

Vandaag bij de action een insecten hotel gekocht en deze groen geverfd (beetje camo er ook bij) en deze ga ik binnenkort ook weer plaatsen en grote beestenboel.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...